Gavekort Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Dette er en tråd der du kan bli kjent med bilmerket, diskutere nyheter, ditt siste kjøp, eller annet generelt rundt Toyota * Hold en hyggelig og saklig diskusjon * Diskusjon skal i hovedsak dreie seg om Toyota * Respekter andre sine meninger, man trenger ikke alltid å være enige * Trenger du hjelp til å feilsøke eller fikse bilen din så kan du bruke teknisk-forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=134 * Ellers så gjelder forumets Retningslinjer her også. Mangler det en tråd om ditt favoritt-merke, så kan du sende PM til Gavekort, eller lage din egen tråd og kopiere denne førsteposten. Endret 8. juni 2015 av Gavekort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Vil si Toyota er relativt driftsikkert men kanskje litt lite spennende biler. Serviceprisene hos Toyota er hinsides all fornuft: 60.000 km service kr. 8500,-. 90.000 km service kr. 7500,-. Og da får man eurocare eller noe / veiassistanse inkludert selv om man ikke vil ha dette. Endret 17. februar 2016 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Da fyrer jeg i gang med påstanden om at Toyota har laget verdens vakreste bil; 2000GT. Det er den eneste bilen jeg har hengt opp bilde av på kontoret mitt, og det sier litt: 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Kanskje ikke enig i verdens vakreste, men i mine øyne kanskje det vakreste fra Asia, og definitivt det vakreste fra Toyota. Ordentlig kult å se den i James Bond også (dog da i en one-off open top) Endret 9. juni 2015 av Vertical^ Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Og med "one-off", mener du "two-off" - siden det ble bestilt to stykker fra filmprodusentene. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Vil si Toyota er relativt driftsikkert men kanskje litt lite spennende biler. Serviceprisene hos Toyota er hinsides all fornuft: 60.000 km service kr. 8500,-. 90.000 km service kr. 7500,-. Og da for man eurocare eller noe / veiassistanse inkludert selv om man ikke vil ha dette. Jeg skal betale 5700 for 60000,- service på bilen min. Tror du må angi hvilken bil og hva som skal gjøres. Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Min toyota, står for tiden uten motor da toppakningen er blåst, noe som forsåvidt er merkelig da toppen ble byttet på et toyotaverksted for forrige eier for rundt 40.000km siden.Og som all gammel Toyota så ruster den så er litt å ta tak i her og.Men er gøy når det funker da. Har planer om å skaffe Rays Volk Racing TE37 å få satt på den, men det var bare det å finne riktig dimensjon da.Har og fått skaffet Recaro seter i oldschool still som skal inn etterhvert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Tøff den der Har du planer om worklog? Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) Takk Har en prosjekttråd på TS-ogn.no kan kopiere den over å få lagt inn en link her når det er gjort. Endret 17. februar 2016 av Inz4ne Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 tja, kan vel skrive at jeg har en 3 liters Hilux d-cab automat, kjøpt i November 2015, demobil så har nå bikket 13k km Har masse planer med bilen, som f.eks; Skuffer på planet (har sånn kingtop) Flat takgrind med gule varsellys Plog ombygning arctic trucks, bare 32"... Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1710181 Slik, lang førstepost er lang. Lenke til kommentar
fidos Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Heisann, kanskje jeg kan få hjelp her. Har en Toyota Camry fra 1986, og viskermotoren begynner å bli sliten. Dette er en del som ikke Toyota Norge kan få tak i. Er det noe håp for å få tak i en del som ikke finnes i landet? Fikk ikke noe informasjon om tilsvarende del som kan brukes om hverandre e.l. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Finnes vrak databaser, uten at jeg husker noen av de Kan også kontakte dine lokale vrak-plasser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå