Sithcato Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Kreativitetens krav Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Ja, hva må en ikke finne seg i for å prøve å virke kreativ... Dette falt vel kanskje ikke så heldig ut... Virker både "bundet" og "styrt", samtidig som om han er "tom".. Kreativt gulvdekke, er det dog... Ps! Skissene på veggen kan også være en dokumentasjon på noen som er gått tom for ideer, eller sågar mangler talent... ? Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Ja, hva må en ikke finne seg i for å prøve å virke kreativ... Dette falt vel kanskje ikke så heldig ut... Virker både "bundet" og "styrt", samtidig som om han er "tom".. Kreativt gulvdekke, er det dog... Ps! Skissene på veggen kan også være en dokumentasjon på noen som er gått tom for ideer, eller sågar mangler talent... ? Den kommentaren forsto jeg lite av, orker du reformulere? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Ja, hva må en ikke finne seg i for å prøve å virke kreativ... Dette falt vel kanskje ikke så heldig ut... Virker både "bundet" og "styrt", samtidig som om han er "tom".. Kreativt gulvdekke, er det dog... Ps! Skissene på veggen kan også være en dokumentasjon på noen som er gått tom for ideer, eller sågar mangler talent... ? Den kommentaren forsto jeg lite av, orker du reformulere? Det var bare forsøk på et enkelt svar med en formidling av mine tanker/ en slags tolking av innholdet i bildet, sett i forhold til tittelen.. Du behøver ikke legge noe mer i det... PS! Følger med på det du legger ut, men forstår nok ikke alltid "uttrykket, kanskje..... Interessant å se er det, okkesom... Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Mine tanker når jeg ser dette er at det er en kunstner som er fanget av sin egen kreativitet. Dømt til et liv i en boble full av sex, drama og en evig søken etter egen identitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg