PanserJohan Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Henter bilen på fredag Første bilde Endret 30. oktober 2015 av PanserJohan 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 F11! Deilig bil! Specs? Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 2013 525 xdrive 100k på telleren viktigste specs panorama head-up soft close ambient lyspakke auto fjærn/nær lys aktive seter comforseter /pakke navi (pluss??) ett eller annet står i salgspapirene at den kosta 931.000kr ny i tyskland i 2013. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Det har du fått med deg endel godsaker ja. Navigasjonen din heter Proffesional tror jeg. Kanskje er den iDrive knotten din en touchsensor også, det kan du jo få testet ut. Gratulerer med riktig bil! 1 Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Takker! Gleder meg til å få den nå.. De tar Volvo` n i innbytte. Det eneste jeg er skeptisk på, er å bytte fra Volvo til BMW seter. Utover det, gleder jeg meg. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 BMW-setene er gode når du får justert dem riktig, Volvosetene er gode nesten uansett hva man gjør. Men mye heller en BMW enn en Volvo. Finfin bil. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Husker den dagen jeg oppdaget at man kunne tippe setene mine bakover. Det var som jeg fikk en ny bil. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Husker den dagen jeg oppdaget at man kunne tippe setene mine bakover. Det var som jeg fikk en ny bil. Haha, samme for meg, fikk helt sjokk i det jeg tippet mitt fremover - i fart. Men det savner jeg på min F31, at det ikke er elektriske seter, har det på det den gamle E46'en. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Variabel vinkel på sitteputa er vel noe de fleste biler har.. Jeg husker selv min slitne og dårlig utstyrte Volvo fra midt på 80-tallet hadde det.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Tingen var ikke så mye at bilen min hadde den funksjonen. Det var heller det at jeg hadde kjørt i lang tid med sitteputa flatt, og ble overrasket når jeg fant ut at jeg kunne tippe den bakover. Plutselig så ble bilen mer komfortabel. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Noen her som vet hvordan man ombygger en gammal 520i til 635 CSi? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=66770659 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Står bare understell da? Kan jo være drivverk + oppheng, demping og fjærer som er tatt fra 5-serie. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Den er ganske endret ut fra hva jeg husker.. Jeg mener det stod i klartekst at det var en 520i som var ombygd til 635CSI.. 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Oh yes, jeg la ut i går, nå står den endret fra i dag og da stod det ikke ordet "Understell", det fikk jo hvem som helst til å tro at han mente seriøst at en gammal 5-serie kunne ombygges til en 6-serie Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 BMW F10 520d blir ny patruljebil for Politiet og overtar VW Passat: http://politiforum.no/no/nyheter/2015/november/Derfor+valgte+politiet+BMW+som+ny+patruljebil.d25-T2BvQ14.ips Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Det er bare trist at staten selv går for dieselbiler nå som man endelig har fått fokus på hvor ille dieselen er.. Hadde de bare gått for 528i x-drive ville jeg vært mer positiv. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Det er bare trist at staten selv går for dieselbiler nå som man endelig har fått fokus på hvor ille dieselen er.. Hadde de bare gått for 528i x-drive ville jeg vært mer positiv. "Ikke gjør som jeg gjør - gjør som jeg sier". Ikke første gang staten møter seg selv i døra, men de er de eneste som slipper unna med det. Endret 6. november 2015 av bshagen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Jeg tipper de et eller annet sted møtte en byråkratisk prosess som tilsier at man kan spare X kroner om man fyller diesel istedet for bensin. Er det sivilbilene i Norge som har hestekrefter? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Sett en RS4 som sivilbil. Det er ganske friskt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Det kan jo hende at rekrutteringen blir enklere, nå som de har gått for BMW? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå