LarviksGutten Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Understellet mitt er litt sånn kleint og ekkelt. Jeg har et lite problem med det som jeg oppdaget nå når jeg skulle legge meg. Pungen/penisen min er helt tør og flasser. hva skal jeg gjøre, og hvordan kan jeg bli kvitt dette? Hjelp. Få svar snarest Takk på forhånd. Endret 8. juni 2015 av LarviksGutten Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 vasker du den med sterk såpe for ofte kanskje? du trenger kun å skylle med vann der nede... ikke skrubbe med såpe for ofte Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Du har tørr hud og trenger fuktighetskrem. Fuktighetskrem kan du få kjøpt på apoteket. Også må du slutte å bruke så mye såpe på penisen. Bare vask det med varmt vann. Såpe får huden til å bli tørr. Bruk fuktighetskrem hver dag i 3 uker. Hvis det ikke forbedre seg etter 3 uker så tar du en tur til legen. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Personlig ville jeg forsøkt å bare slutte med såpe først.... å gjøre seg avhengig av fuktighetskrem er sikkert ikke gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå