fjarle Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Endelig blir Apples taleassistent, Siri, norsk!Se hva vi fant i nye iOS 9 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Det fungerer litt av og til (klager på internettforbindelsen her også), men stemmen til Siri høres langt fra like bra ut som den engelske. 1 Lenke til kommentar
Weben Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Siden Apple ikke nevnte dette med et ord under presentasjonen og heller ikke har det med i dokumentasjonen på iOS 9, så tenker jeg at dette kanskje ikke er en nyhet i iOS 9 men kommer med iOS 8.4 sammen med Apple Music nå i juni. Ser jo ut til at den allerede fungerer fint på norsk. Kan jo alltids håpe på at den kommer 30. Juni. Svensk og dansk kom vel i iOS 8.3, så er jo en sannsynlig at Apple velger å gjøre et poeng av nye språk til Siri i iOS 8.4. :-) Lenke til kommentar
tiddylicious Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg greier ikke helt å se hvorfor jeg skal trenge Siri utenom i en bil? Noen andre situasjoner jeg har oversett? Lenke til kommentar
Hu5um Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Siden Apple ikke nevnte dette med et ord under presentasjonen og heller ikke har det med i dokumentasjonen på iOS 9, så tenker jeg at dette kanskje ikke er en nyhet i iOS 9 men kommer med iOS 8.4 sammen med Apple Music nå i juni. Ser jo ut til at den allerede fungerer fint på norsk. Kan jo alltids håpe på at den kommer 30. Juni. Svensk og dansk kom vel i iOS 8.3, så er jo en sannsynlig at Apple velger å gjøre et poeng av nye språk til Siri i iOS 8.4. :-) Det du sier gir ikke mening. De har lastet ned iOS 9 beta 1, som ergo betyr at det neppe plutselig skal bli tilgjenglig i noe tidligere utgave en iOS 9 til høsten, eller iOS 8.4. Eller heller omvendt da. Det hadde neppe vært Norsk til Siri i iOS 9 beta 1, hvis det skulle komme i iOS 8.4 - da hadde det bare kommet i iOS 8.4. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Siden Apple ikke nevnte dette med et ord under presentasjonen og heller ikke har det med i dokumentasjonen på iOS 9, så tenker jeg at dette kanskje ikke er en nyhet i iOS 9 men kommer med iOS 8.4 sammen med Apple Music nå i juni. Ser jo ut til at den allerede fungerer fint på norsk. Kan jo alltids håpe på at den kommer 30. Juni. Svensk og dansk kom vel i iOS 8.3, så er jo en sannsynlig at Apple velger å gjøre et poeng av nye språk til Siri i iOS 8.4. :-) Det du sier gir ikke mening. De har lastet ned iOS 9 beta 1, som ergo betyr at det neppe plutselig skal bli tilgjenglig i noe tidligere utgave en iOS 9 til høsten, eller iOS 8.4.Eller heller omvendt da. Det hadde neppe vært Norsk til Siri i iOS 9 beta 1, hvis det skulle komme i iOS 8.4 - da hadde det bare kommet i iOS 8.4. Så du mener at de hadde fjernet det i 9.0 hvis det skulle komme i 8.4? Jeg håper fortsatt på 8.4 Men tviler på den forstår min vestlandsdialekt anyway. 1 Lenke til kommentar
Milkzy Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg får ikke til og laste ned noen av de nye beta versjonene. Når jeg trykker linken til der jeg skal laste dem ned kommer det bare opp "Sorry, that page cannot be found." :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg