Rubber Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg skal kjøpe en SLK947U, å tenkte å gå for er 92mm vifte. Hvilken vifte bør jeg velge...noen anbefalinger?? (Ref. helst til microplex sitt varesortiment) Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 microplex sin swiftec kjøleprofil er en bedre kjøler tror jeg, er et par hundre kroner dyrere, men når du allerede er i 500.- prisklassen kan man liksågodt legge i litt og få det beste. Ellers vil jeg anbefale Enermax sine vifter, dem funker veldig godt og en kan stille hastigheten på dem ved hjelp av innebygd rheostat eller hva det heter. Pabst skal også være bra, men det følger ikke med rheostat på de viftene. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Papst er jo kremen. Men Enermax er jo ganske bra og. Vet ikke hvordan titan alu er, men tror ikke den er så gal. Lenke til kommentar
Rubber Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 microplex sin swiftec kjøleprofil er en bedre kjøler tror jeg, er et par hundre kroner dyrere, men når du allerede er i 500.- prisklassen kan man liksågodt legge i litt og få det beste. Ellers vil jeg anbefale Enermax sine vifter, dem funker veldig godt og en kan stille hastigheten på dem ved hjelp av innebygd rheostat eller hva det heter. Pabst skal også være bra, men det følger ikke med rheostat på de viftene. Ja, jeg har sett litt på den kjøleren også. Men den er litt tyngre(90g) og benytter bare 'festeklips'. Er redd den skal skade CPU'en, eller knekke festeørene på CPU-sokkelen. Thermalright SLK-947U festes tross i de fire hullene rundt CPU-sokkelen. Skulle tro det var bedre enn å benytte klips når kjøleren er tung... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Beste 92mm vifte ever!! link Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Beste 92mm vifte ever!! link Enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå