Delvis Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Høgemo må gå. Dette er for stusselig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Lyspunkt: Ødegaard Negativt: Resten av laget pluss trener og dommer. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Herlig med 4 sentrale midtbanespillere mot et lag som ligger lavt. Gi høgmo ny langtidskontrakt!!! Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Høgmo har ein siger på ni landskampar på Ullevaal. Null mål på dei siste tre. Eg seier som min eldgamle far: "kvifor er ein slik dust som Høgmo landslagstrenar?" Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Endret 12. juni 2015 av AllFather 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Sånn går det når man tar inn noen fra kvinnefotballen. 1 Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Høgmo sine 19 kampar: 4 sigrar, 6 uavgjorte og 9 tap. 14-28 i målskilnad. Endret 12. juni 2015 av Knut Lavngard Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Litt oppsømmering: Merket at det var overvurdering før kampen, vi hadde vunnet på forhånd. Dårlig tegn. Lyspunkt at Hovland fyller rollen som mittstopper. Det trenger vi. Der er forsatt muligheter, men jeg tviler på Høgmo. Tror ikke han er rett mann. Laget fungerer for dårlig. Det er sleivpassninger og balltap i ett sett. Det er trenerens skyld. Endret 12. juni 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Island derimot gjer det skarpt, om lag som Noreg i 1992-93. Men Island har jo knapt innbyggjarar i det heile, berre drygt 300 000. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Nei, på tide med litt skikkeleg fotball etter desse begredelege timane med det norske herrelandslaget. Australia - Nigeria i damefotball-VM! 1 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Synes kampen egentlig ble svært lik jeg hadde trodd. Hadde dog forventa at én sjangse ville settes. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Litt oppsømmering: Merket at det var overvurdering før kampen, vi hadde vunnet på forhånd. Dårlig tegn. Hvorfor er det galt å forvente seier hjemme mot et land som er nummer 115 på FIFA-rankingen? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Det er ikke galt å forente seier, men å ta seieren på forskudd er ikke lurt. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Det er ikke galt å forente seier, men å ta seieren på forskudd er ikke lurt. Kven hadde gjort det? Minnar meg elles om Nigeria i VM i 1998. Dei vann gruppa, og dersom dei slo Danmark i åttandedelsfinalen ville dei møta Brasil i kvartfinalen (om Brasil også vann sin kamp, noko dei gjorde). Dei nigerianske spelarane snakka kun om Brasil-kampen på pressekonferansen etter at gruppesigeren var sikra. "Against Brazil, we must.. blabla, of course we can beat Brazil, but it will be difficult, blabla". Danmark var visst walkover, det var det ingen som brydde seg om. Korleis det gjekk? 4-1 til Danmark. Endret 12. juni 2015 av Knut Lavngard Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Jeg har inntrykk av at alle norske landslagstrenere de siste årene, altså Drillo, Semb, Hareide og Høgmo alle satser på kjedelig, traust norsk strategi der man ikke får ut det beste av de norske spillerne. Hadde Norge satset litt mer på offansiv sambafotball langs bakken istedenfor å sparke ballen i lufta og håpe på at den går inn, så hadde vi slått et lag som Azerbaijan. Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Det blir litt for dumt å tro at Norge skal komme til noe mesterskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå