Latias Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Norge - Aserbajdsjan EM-kvalifisering, kamp 6 12-06-2015 Kl. 20:45 @ Ullevaal Stadion Vises på: MAX / Sky Sports Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Angrepsspillet løsner. 4-0. Neida. 1-0. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 0-0. Søderlund med nestenmål, Forren med nestenselvmål. 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Håper vi starter slik på fredag: Nyland Omar-Forren-Hovland-hmm Johansen-Nordtveit Helland - Ødegaard-Skjelbreid Dio Eventuelt: Nyland Omar -Forren-Nordtveit-Hmm Ødaard-Johansen-Tettey-Skjelbreid King-Dio Norge spiller 4-4-2 under Høgmo. Jeg regner med at startoppstilling på fredag blir ganske likt ditt andre alternativ. Dog regner jeg ikke med at Diomande får starte, med mindre han viser noen helt sinnssyke ting på trening. Håper derfor Søderlund starter, da jeg vekter han høyere enn Nielsen. Ser også Hovland inn for Forren. Forren har fått mange sjanser på landslaget, men har sjeldent overbevist. Johansen-Tettey samarbeidet godt, så jeg håper de får starte på midten. Ødegaard er selvskrevet, og i 4-4-2 er det høyreving som blir hans plass, evt. som en hengende spiss i en 4-4-1-1. Syns dog han forsvant litt da han ble flyttet opp som hengende spiss, bortsett fra helt mot slutten igjen. Skjelbred gjorde en ok forestilling, er kaptein og kommer dermed til å starte. Det viser seg at Høgli er visekaptein, og han starter nok også. Altså: Nyland Omar - Nordtveit - Hovland - Høgli Ødegaard - Tettey - Johansen - Skjelbred King - Søderlund Tar innlegget ditt her: Ja er klar over det, men var mer noe jeg håper på. Vi spilte jo med Ødegaard bak Søderlund på slutten der, og det funket imo mye bedre enn når vi kjørte vår standard 4-4-2 da Ødegaard droppet mye dypere i banen. Synes også han er bedre i midten enn på kant da mye av hans kreativitet og evne til å finne rom forsvinner når han spiller kant. Er også ustabil i den defensive posisjoneringen som kant. Håper for all del Søderlund ikke starter. Er en spiller vi ikke kan stole på imo. Har forbedret seg i år, men hans avslutningsegenskaper er forferdelige. Ikke at Joshua King eller Håvard Nielsen er bedre, men Joshua King og Håvard Nielsen gir oss noe annet en Søderlund, som primært er en måltyv i boksen. Diomande mener jeg er bedre enn alle de tre, men det er vel muligens tidlig å sette han inn fra start allerede nå. Synd Tippeliga-kampene kom såpass tett på. Endret 8. juni 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Vi vinner mot Azerbaijan! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Tror Knewt treffer ganske bra med 11eren, er helt sikker på at det er det Høgmo kommer til å velge. Når det er sagt mener jeg at Norge er bedre i 4-2-3-1. Helland på høyre, Moi på venstre, Ødegaard er selvskreven i 10eren. Søderlund/Dio/King på topp. Tror jeg hadde gått for King. Gleder meg til fredagen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Rotet Forren seg vekk? uansett, fint med flere midtstoppere det trenger vi. Hovland blir nok et bra valg og kanskje Rogne blir atkuell etterhvert. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Blir spennende å se om Ødegaard klarer å holde den samme roen i denne kampen. Endret 8. juni 2015 av blured Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Pressekonferanse med Høgemo straks sendes på VG Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Moi aktuell for Marokko La nå gutten få spille på fredag, han er mer enn god nok. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Forstår enda ikke at han satte inn Tarik mandag. Burde ikke blittt tatt ut til troppen engang, han var på ferie(måtte avbestille reise) og utav trening.Hva tenkte Høgmo på?? Han burde selvsagt valgt Moi i stedet. Forbasket det ikke var lyd på presskonferansen da han ble spurt om det. Lenke til kommentar
Solberg93 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Forstår enda ikke at han satte inn Tarik mandag. Burde ikke blittt tatt ut til troppen engang, han var på ferie(måtte avbestille reise) og utav trening. Hva tenkte Høgmo på?? Han burde selvsagt valgt Moi i stedet. Forbasket det ikke var lyd på presskonferansen da han ble spurt om det. Trur det er fordi Høgmo ikke satser på så mange nye spillere som folk trudde han skulle gjøre. Han liker og bruke de ''faste'' 11. Men håper at på fredag at han kan bruke de som er i form fortiden, som står støtt bak i forsvar og de som scoorer mål. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Mine innlegg. Also, det blir 1-0. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Nyland Omar - Hovland - Forren - Linnes Nordtveit - Johansen Helland - Henriksen - Berisha Søderlund Endret 12. juni 2015 av kwah Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Berisha er skadet. Fint bilde fra landslag brifing Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Martin Ødegaard skiller seg ut fra resten av landslagsspillerne på banen og på dette bildet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Norge(4-4-2): Nyland - Elabdellaoui, Hovland, Forren, Høgli - Ødegaard, Nordtveit, Johansen, Skjelbred - King, Søderlund. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2015 Søderlund... Spissen som står med hele 0 mål på 18 landskamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå