Ciggy Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Hei. Har tidligere hatt kun en piratversjon av Microsoft word på pc'n å slettet dette siden det sto at jeg måtte avinstallere 64 bit versjon får jeg kunne installere 32 bit versjonen av office 365. Dette har jeg nå gjort, men får fortsatt opp feilmeldingen "Vi beklager, men office (32-biters) kan ikke installeres fordi du har disse 64-biters Office-programmene installert på datamaskinen: Office word 2010, Office 32-bit components 2010" Har prøvd å slette alle spor av 64 bit versjonen, men som sagt. Fungerer fortsatt ikke. Dette er da de eneste sporene jeg kan finne når jeg søker etter "microsoft office" på pcn. Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
amonynius Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Jeg tror jeg kan hjelpe. Har du Windows 8? Da kommer ikke alle søkeresultatene opp når du søker (unnlater å vise en del systemfiler og filer på c:/) Gå inn på Kontrollpanel og klikk "Avinstaller et program". Se i listen her om det kan ligge noen komponenter igjen. Du kan også kikke igjennom Programfiler-mappene og Windows-mappen etter filer. Men dette burde du gjøre etter å ha avinstallert alle versjoner. Da kan du renske ut, uten å ødelegge Office 365-versjonen. Lenke til kommentar
Ciggy Skrevet 20. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2015 Jeg tror jeg kan hjelpe. Har du Windows 8? Da kommer ikke alle søkeresultatene opp når du søker (unnlater å vise en del systemfiler og filer på c:/) Gå inn på Kontrollpanel og klikk "Avinstaller et program". Se i listen her om det kan ligge noen komponenter igjen. Du kan også kikke igjennom Programfiler-mappene og Windows-mappen etter filer. Men dette burde du gjøre etter å ha avinstallert alle versjoner. Da kan du renske ut, uten å ødelegge Office 365-versjonen. Hei! Takk for at du svarte, men har reformatert pc'n så det er ikke et problem lenger Lenke til kommentar
amonynius Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Jeg tror jeg kan hjelpe. Har du Windows 8? Da kommer ikke alle søkeresultatene opp når du søker (unnlater å vise en del systemfiler og filer på c:/) Gå inn på Kontrollpanel og klikk "Avinstaller et program". Se i listen her om det kan ligge noen komponenter igjen. Du kan også kikke igjennom Programfiler-mappene og Windows-mappen etter filer. Men dette burde du gjøre etter å ha avinstallert alle versjoner. Da kan du renske ut, uten å ødelegge Office 365-versjonen. Hei! Takk for at du svarte, men har reformatert pc'n så det er ikke et problem lenger Så flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå