Ragnar Skj Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Aida Luna klar for avgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Morsom lakkering på denne skuta.. ble stor kontrast med den gamle festningen i bakgrunnen. Fint at den er der og overvåker! Ble et morsomt bilde! Hilsen Tove Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Stilig skute, og stilig bilde! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Stilig skute, og stilig bilde! Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Morsom lakkering på denne skuta.. ble stor kontrast med den gamle festningen i bakgrunnen. Fint at den er der og overvåker! Ble et morsomt bilde! Hilsen Tove Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Det er bra å se at de har et godt øye til omgivelsene , et vennligsinnet skip. Flott bilde med fint lys , fargepalett og flott komponert. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Det er bra å se at de har et godt øye til omgivelsene , et vennligsinnet skip. Flott bilde med fint lys , fargepalett og flott komponert. Mvh Alec Hei Alec, og takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Fint komponert med gamle ærverdige Akershus i bakgrunnen til høyre. Her ser jo det meste til å stemme perfekt. Hvorvidt man kan lyse opp skyggen for å få ut mer detaljer blir vel helst en smaksak. Akershus er for øvrig verdt opptil flere besøk for å få en serie. Min på pbase.com er ikke perfekt så flere besøk har nok vært tenkt - men så var det å gi seg sjøl et ekstra spark der bak da. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Sier meg ening med de andre. Flott bilde og flott skute! Fine Fuji-farger. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Fint komponert med gamle ærverdige Akershus i bakgrunnen til høyre. Her ser jo det meste til å stemme perfekt. Hvorvidt man kan lyse opp skyggen for å få ut mer detaljer blir vel helst en smaksak. Akershus er for øvrig verdt opptil flere besøk for å få en serie. Min på pbase.com er ikke perfekt så flere besøk har nok vært tenkt - men så var det å gi seg sjøl et ekstra spark der bak da. Roar Takk for kommentaren Roar ! Når jeg fotograferer med Fuji-en så ligger jeg som regel på minussiden vedrørende eksponeringskomp. (under normale lysforhold) Dette bildet ble vel mørkt og er lysnet en del i etterbehandlingen. Våget ikke være for har på pedalen og endte opp med dette som sluttresultat. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Sier meg ening med de andre. Flott bilde og flott skute! Fine Fuji-farger. Mvh Fredrik Selv om dette ikke er av de aller største cruisere, så er de ganske ruvende når du kommer så nærme som vi kom her. Takk for kommentar ! skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Ett meget skarpt og fint bilde av dette artig dekorerte skipet. Jeg så det forsvant ut fjorden etter at det dro herfra. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Ett meget skarpt og fint bilde av dette artig dekorerte skipet. Jeg så det forsvant ut fjorden etter at det dro herfra. Mvh. Rolf Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg