LMH1 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Hei, har noen problemer å få lyd gjennom R9 280x til en pioneer forsterker, vsx-322 Funger bra i windows lydtester, men prøver jeg: Så blir det kun stereo. Har koblet subwoolfer til preout men funger kun når jeg hører på radio1.no eller nrj.no på mp3 får jeg kun 2 fronthøytallere uten subwoolfer. Er programvaren dårlig eller er det forsterkeren? Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 youtube er ikkje det beste, og gå på instilger til lydkorte i windows via skjerkorte her er en video https://youtu.be/wk37aU9Z2mU Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. september 2015 Forfatter Del Skrevet 4. september 2015 Det løster ikke problemet, samme problem med power DVD 15. Prøvd å velge 5.1 kanaler i instillingene i windows. Nå prøvde jeg 15.8 Beta driver fra AMD. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Ser ut som det var forsterkeren ja, er instillinger på fjernkontrolleren som gjør subwoolfer og senter høytaller mere aktiv. Så nå får jeg lyd fra alle høytallene, problemet i film er det vanskelig å skille mellom venste bakhøytaller og venstre fremhøytaller siden lyden blir samme i power dvd. Klarer ikke å få helt kinolyd der bakhøytallerene spiller lyder bakfra. Det blir mere ekko en virkelig 5.1 lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå