Øystein.F. Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Ny Mega Man-samling vil kaste glans over dei første spela i serien.Eit av spelverdas største ikon får særbehandling Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Bullshit samling. Det var allerede en Mega Man Anniversary Edition på PS2 og Gamecube i 2004, og på Xbox i 2005. Den samlingen hadde hele ti spill (i motsetning til kun seks i denne nye), pluss mer ekstra greier. Den kom i tillegg i fysisk utgave, mens Legacy kommer utelukkende i digital versjon. Hvorfor kunne de ikke bare gi ut Anniversery Edition på ny til nyere plattformer? http://en.wikipedia.org/wiki/Mega_Man_Anniversary_Collection#List_of_games 1 Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Bullshit samling. Det var allerede en Mega Man Anniversary Edition på PS2 og Gamecube i 2004, og på Xbox i 2005. Den samlingen hadde hele ti spill (i motsetning til kun seks i denne nye), pluss mer ekstra greier. Den kom i tillegg i fysisk utgave, mens Legacy kommer utelukkende i digital versjon. Hvorfor kunne de ikke bare gi ut Anniversery Edition på ny til nyere plattformer? http://en.wikipedia.org/wiki/Mega_Man_Anniversary_Collection#List_of_games Fordi jeg vil ha den til PC, ikke konsoll. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg har både Mega Man- og Mega Man X-samlepakkene til PS2, men i praksis ender jeg alltid opp med å emulere spillene fremfor å koble opp PS2en, ikke minst fordi interface og ladetider er tregere. Mulig jeg kjøper denne pakken for å støtte prosjektet, men det skal virkelig være noen ekstra bells and whistles her for at jeg spiller den fremfor å emulere. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Anbefaller Mega Man X på PC for de som vil ha en ordentlig MEga Man-opplevelse, det er gratis og ligger på MegaPhilX.com Det er fan-made, støtter kontroller og alt slikt, er ikke mer en 100Mb stort heller. PS: Det er laget til PC, ikke porta. Endret 9. juni 2015 av Puro Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Bullshit samling. Det var allerede en Mega Man Anniversary Edition på PS2 og Gamecube i 2004, og på Xbox i 2005. Den samlingen hadde hele ti spill (i motsetning til kun seks i denne nye), pluss mer ekstra greier. Den kom i tillegg i fysisk utgave, mens Legacy kommer utelukkende i digital versjon. Hvorfor kunne de ikke bare gi ut Anniversery Edition på ny til nyere plattformer? http://en.wikipedia.org/wiki/Mega_Man_Anniversary_Collection#List_of_games Fordi jeg vil ha den til PC, ikke konsoll. Inkludert PC. Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Anbefaller Mega Man X på PC for de som vil ha en ordentlig MEga Man-opplevelse, det er gratis og ligger på MegaPhilX.com Det er fan-made, støtter kontroller og alt slikt, er ikke mer en 100Mb stort heller. PS: Det er laget til PC, ikke porta. Skal man først være pirat så er det bedre å gjøre det skikkelig med SNES9x eller ZSNES (og kontroller selvfølgelig). Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Hva faen. Jeg trodde det bare var grevlinger og røyskatter igjen i Capcom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå