delete_this_account Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Er det noen som vet hvilke programmer som støtter dual-systemer? Jeg vet bare om 2 til nå. FlaskMPEG TMPenc Trenger flere. (ekstra interessert i videoripping) Takk. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 3dstudio max støtter 2 prosessorer, Er vel ikke helt video, men greit å ha 2 prosessorer når en skal rendre litt. går ut i fra at de fleste store programmer støtter flere prosessorer. (Photoshop, kanskje corel Draw) Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Skulle gjerne hatt et program som ripper fra dvd til hd med dual, da hadde jeg fått speed på 4-4.6x ripping. Jeg tror også Adpbe Premiere støtter dual. Fins det ikke ei web-side som har ei liste? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 er ikke det viktigste å ha et os som støtter to prosessorer. når dette skjer vil jo os'et gi programmene det de trenger av systemresurser. er vel også slik med ripping av dvd og musikk....går raskere når maskinen har mer prosessorkraft å rutte med (forutsatt at os'et støtter flere prosessorer) Lenke til kommentar
xthal Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 ilpostino: nei, programmmene må være spesielt skrevet for flere prosessorer. dessuten er det bare noen få av filtrene i photoshop som drar nytte av/er skrevet for dual! Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 winXP og win2k støtter dual (winNT?) Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 [ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-02-24 20:45 ] Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Hellstorm hvorfor fjernet du bildene av den KUULE PC-en, :smile: Den vifta var rå :smile: med litt finpuss så blir det jo en SUPER PC :smile: ps . ikke bry deg om noen av de gutta på det andre forumet som lo, de ser ikke det stilige med ditt prosjekt :smile: (desuten var det jo bare noen få som gjorde narr , ikke de fleste :smile: jeg så bildene og syntes maskinen var bare RÅ TØFF :smile: [ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-02-24 20:50 ] Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 http://www.2cpu.com/software.htm Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Takker for svar. Kanskje jeg skal lage ei hjemmeside der det er lista alle dual-prg jeg finner. Når maskinen er mer ferdig, skal jeg legge ut nye bilder :smile: Driver og tester ut endel, så maskinen er ennå en beta-modell :smile: Lenke til kommentar
PMAndersen Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Kanskje ikke programmer, men men: Spill som er laga på q3 enginen skal kunne kjøre dual. PMA Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Spill som er lagd for å kjøre på P3 500MHz er vel ikke vits i å kjøre på Dual AMD 1,6GHz-ting i uansett...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå