orodreth Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 lurer på om det egentlig fins noen ubåt i battelfield 1942, hvor er den? jeg kan ikke finne den! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hmm, bare i tilfelle ingen andre svarer og jeg glemmer det ut senere legger jeg til et svar Ja, det finnes ubåt. Den er i den banen hvor det er to "punkter" helt nord og helt sør i banen og en øy i midten. De to punktene kan kun taes ved båt eller ubåt. For å komme deg inni ubåten må du enten spawne på den eller vente til han som kjører den går lei, parkerer den et sted og hopper utav :/ Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Huff. Veldig mange som spør om dette, og siden den forrige beskrivelsen var litt kort, skal jeg gi deg en nøyaktig en. På midway er det mange spawnpunkter, men bare et av skipene har bare et spawnponit. Det er en liten prikk. Men noe mange gjør feil er at de leter i singel player, der finnes den ikke :nice: Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 ok, takk. har bare sjekka singelplayer til nå. skal prøve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå