AfterGlow Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Googles lanserer «Touch to Search» til Android.Nå kan du bruke Googles søkefunksjon med bare ett trykk Lenke til kommentar
jpg Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Er dette virkelig nytt? Jeg mener å ha hatt denne funksjonen i lengre tid. Har dessuten brukt den flere ganger tidligere... "Kun tilgjengelig på noen enheter", javel? Jeg har den blant annet på en 3 år gammel mobil, og på et 4 år gammelt nettbrett. 1 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Dette har vært på wp lenge. Merk og trykk søk... Flott funksjon, og nyttig ? Endret 8. juni 2015 av Xaphoon 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Tror jeg har hatt det et par dager. Xperia Z2. Snedig og nyttig sak. Fremdeles litt klurete hvis man er ute etter å søke etter bilder. Lenke til kommentar
Johannes Birkedal Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Det funker, og ser ûbernice ut Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Det er mange Androidleverandører som legger slike småfunksjoner til på toppen av Android, så det er ikke utenkelig at det finnes Androidtelefoner som gjør dette allerede. Det er faktisk ikke sånn at alt ekstrastæsjet fra f.eks. Sony og Samsung er unyttig bloat Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Tror alle som bruker chrome beta får funksjonen Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Er dette virkelig nytt? Jeg mener å ha hatt denne funksjonen i lengre tid. Har dessuten brukt den flere ganger tidligere... "Kun tilgjengelig på noen enheter", javel? Jeg har den blant annet på en 3 år gammel mobil, og på et 4 år gammelt nettbrett. Jeg tror det er slik at man kan bare trykke en gang på ordet istedefor å merke og velge søk eller kopier etc..Men generelt ikke nytt nei.. Vært utrolig lenge Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Dette har vært på wp lenge. Merk og trykk søk... Flott funksjon, og nyttig ? Samme har vært på Android siden før WP så... Dette er vel heller at man slipper å merke, men bare trykke... Ser ikke helt poenget da det eksisterende fungerer bra. Samme som på pc så trenger ikke mer fansy Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Det er mange Androidleverandører som legger slike småfunksjoner til på toppen av Android, så det er ikke utenkelig at det finnes Androidtelefoner som gjør dette allerede. Det er faktisk ikke sånn at alt ekstrastæsjet fra f.eks. Sony og Samsung er unyttig bloat Forskjell på "merk ord og så trykk søk" (som er standard i alle OS jeg har vært borti) og bare trykke slik som jeg forstår dette går utpå. Lenke til kommentar
Oyand Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Slipper et ekstra trykk. Not bad Men for all del, fiffig sak Lenke til kommentar
simolo Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Fikk det nå når jeg oppdaterte Chrome leseren på min Nexus 5. Kjekk funksjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg