Gå til innhold

Star wars galaxies: Empire divided

Anbefalte innlegg

Har vært rundt på forskjellige nettsider og lest littom det "nye" star wars spillet! Lest litt reviews også, men lurer på om noen av dere på forumet har spilt det over en stund (eller ikke) og kan komme med positive/negative sider av spillet ?

Jeg syns spillet ser helt rått ut!

Har bestilt det fra cdon så får det i neste uke ei gang, er det grunn til å glede seg til jeg har spillet? :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEG liker iallefall spillet.

Dra sammen med andre folk til severdigheter hunte litt alene eller bare "lax'en" i cantina sammen med noen du kjenner.

Ja det går faktisk ann og ha et sosialt liv i det spillet og :)

Og jeg kan love deg at når mellom 40 og 50 Rebel's og 40-50 Imperials braker sammen på en gang på slagmarken så skulle en ønske at en var der selv.

Hvis ikke så er ikke spillet noe for deg i det hele tatt imo.

I forrige uke for eksempel (husker ikke om det var tirsdag eller onsdag).

Jeg og 28 andre løp fra Ancorhead (Rebel by) til Bestine (Imperial styrt by).

Vi stanset ca 1k fra byen for og line opp. Derfra GIKK vi den siste kilometeren (akkurat som en hær som skal i krig, bare en del mindre). Når vi nærmet oss 100-150 fra by'en begynte det og komme Imp's ut, og da var det med en gang mangen som ropte "Spread out" osv.........

Da løp alle ut til sidene or rundt byen osv. Stormet fra ALLE kanter.

Vi klarte og holde byen (mest ved cantina) i ca 15min.

Da fant Imp'ene ut at de ikke kunne komme via shuttleport eller starport fordi vi løp bort til dem når det var tid for annkomst.

Så etter ca 15min av Bestine siege'en kom det en del Imp'er med AT-ST'er og en god del Graul Mauler'e og Rancor's inn i byen og overmannet oss.

Når slikt skjer, det gjør hele spillet verdt pengene etter min mening.

Det er GØY :)

Det har forøvrig i det siste kommet en international keyboard patch.

Nå slipper vi skrive aa=å ae=æ oe=ø :woot:

Lenke til kommentar

Spillet høres bare helt konge ut, en på jobben også som fortalte meg litt om det, høres rått ut! :) Og at man kan bli jedi knight!!

Bestilte det fra cdon.com de lovte at jeg skulle ha det i postkassa på releasedatoen 11/11 (tirsdag) :)

Jeg vil nok prøve å komme med i en guild etterhvert, må bare bli litt kjent med spillet! ;)

Lenke til kommentar

du kan faktisk blir Dark Jedi MASTER eller Jedi MASTER

men dette krever da at du låser opp den force sensitive slot'en, og den kan du bare bruke på den serveren du låser opp på, og kun en force sensitive char.

De første som klarte det brukte jo rett rundt 5 måneder, men nå som det er kjent mye av hvordan det gjøres så kommer det til og bli flere som iallefall får slot'en (om de ikke mekker char) om en liten stund nå.

Selv så har jeg vert på tanken i lengre tid om hvordan det gjøres, og nå som det er kjent så kommer VELDIG mangen til og grinde professions i hytt og pine, og campe force caves for og få tak i holocrons, noe jeg ikke har tid til som casual gamer for tiden, så jeg må nok vente til rundt påske iallefall for min :)

EDIT:

Et STORT tips til deg/dere som ikke leser SWG nyheter.

LES, ja jeg sa LES velkomst mailen du får ingame.

Er et stort flertall som ikke gjør det som dermed går ut i det store intet uten den faktisk store hjelpen den mailen innebærer.

Lenke til kommentar

Jeg storkoser meg med spillet. Eneste ulempen må være at hvis du kjøper det nå, må få ALLE patchene som har kommet ut fra starten av. dette tar laaang tid. Iallefall hos meg, og jeg sitter på 256 kabel.

Det skal bli sjeft å få begynne å bruke mounts snart.

Spiller forøvrig på Lowca -> tattoine, med Bestine som hjemby.

Lenke til kommentar
Jeg storkoser meg med spillet. Eneste ulempen må være at hvis du kjøper det nå, må få ALLE patchene som har kommet ut fra starten av. dette tar laaang tid. Iallefall hos meg, og jeg sitter på 256 kabel.

Det skal bli sjeft å få begynne å bruke mounts snart.

Spiller forøvrig på Lowca -> tattoine, med Bestine som hjemby.

Imperial? :grine:

Rebellion er tingen :cool:

EDIT;

Btw, har main characteren min på Eclipse (over hele galaxen) men tilbringer mesteparten av tiden på Naboo, dantoine og dathomir :) , men har 1 Farstar, 1 Chimera, 1 Starsider og 1 Interprid (stavelse) char de siste 4 er noen jeg ikke spiller alt for mye med.

Lenke til kommentar

om det ikke er kommet så skal det komme den nærmeste uka tror jeg.

Det er åpnet 2 EU servere allerede, Chimera og Farstar, begge based i Nederland

Til deg som ville vite om FSS, gå på starwarsgalaxies.com forum her MÅ du ha en station log in (SWG account) og et fan memgership for og komme inn, tar 2min og regge det, og fan membership er seff gratis.

burde finne noe av interesse der

Endret av Eurofighter
Lenke til kommentar
hva er systemkravene i dette spillet?

Kopierer fra swg.com ...

100% DirectX 9.0 compatible computer

Windows 98 SE, Millennium, 2000, and XP

CPU

Minimum: Intel PIII 933 MHz or AMD Athlon 900 MHz

Recommended: Intel P4 1.5+ GHz or AMD Athlon XP 1500+

Memory

Minimum: 256 MB RAM

Recommended: 512 MB RAM

Video Card

Required: 32 MB 3D Graphics card with Hardware Transform and Lighting (T&L) Capability

Recommended: 64 MB 3D Graphics card with Vertex Shader and Pixel Shader (VS/PS) Capability

Sound Card: PCI, USB or Onboard Audio Device

CD-ROM: Quad Speed CD-ROM drive or better

Keyboard and mouse

56K modem or faster Internet connection

1024x768 capable monitor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...