anonym3121241 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Hei dere! Har hatt problem med å få legehjelp. Har mast til legen om å få fjernet en kvise på ansiktet. Den er rett og slett ikke bare kvise, men en ekkel fargerik væske inneholdig samling i form av kvise som ikke går bort. Har prøvd alt utenom å få den fjernet av kirurg. Dette er det tredje året jeg strever med det, det er sykt vondt og vanskelig å ha den. På slutten av de to årene sa en onklig lege til meg : dette her må skjæres av fortest mulig, og bestilte time til meg på aleris. De hadde sin ventetid. Men nå har jeg fått ventetid igjen. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg klage på de legene eller har jeg ikke noe å vinne på det tror dere? Hallo, ikke en liten vanlig tennårongskvise. Dette er en alvorlig betennelse 100%. Hjelp:(( Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Hvilke tidsaspektet er det snakk om? Har du hatt den i 3 år er det neppe en veldig akutt sak å fjerne den nå, om den ikke har blitt betydelig værre... Lenke til kommentar
anonym3121241 Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Det er det tredje året nå. Det som er ille, at den er blitt verre(( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå