kaffemannen92 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Heisann, kom opp i norsk muntlig og trenger litt hjelp til å komme igang.Tema er konflikt, og problemstillingen er : Hvordan søken etter identitet blir belyst i litteraturen.Jeg skal ta i bruk 3 teksterDopplerNaiv-SuperJa, vi elsker Noen gode råd for å sette igang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Sikkert lettere å hjelpe om du sier hvilket trinn det er snakk om. Har desverre ingen gode råd til deg, da jeg selv sitter med min eksamen i norsk Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Sikkert lettere å hjelpe om du sier hvilket trinn det er snakk om. Har desverre ingen gode råd til deg, da jeg selv sitter med min eksamen i norsk Hva mener du med trinn? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Sikkert lettere å hjelpe om du sier hvilket trinn det er snakk om. Har desverre ingen gode råd til deg, da jeg selv sitter med min eksamen i norsk Hva mener du med trinn? Hvilken klasse går du i? 10.klasse eller videregående? Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Videregående Sikkert lettere å hjelpe om du sier hvilket trinn det er snakk om. Har desverre ingen gode råd til deg, da jeg selv sitter med min eksamen i norsk Hva mener du med trinn? Hvilken klasse går du i? 10.klasse eller videregående? Videregående Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Videregående Sikkert lettere å hjelpe om du sier hvilket trinn det er snakk om. Har desverre ingen gode råd til deg, da jeg selv sitter med min eksamen i norsk Hva mener du med trinn? Hvilken klasse går du i? 10.klasse eller videregående? Videregående 3 trinn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå