huf Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Vet at dette emnet har vært oppe før, tok et søk, men jeg fant ingenting. jaja, til spørsmålet. Jeg kjører slack 9 med blackbox og vil fikse atermen min borderless. eller for å være helt eksakt, så vil jeg ribbe den totalt for alt som heter borders og menyer..noen som vet? (har søkt på google, fant en del, men fikk ikke noe til å virke.) Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Fluxbox fikser det. Vet ikke hvordan det er med blackbox, men i fluxbox legger du til [app] (aterm) [Deco] {NONE} [end] i ~/.fluxbox/apps. Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Rart, det nye forumet tuller fælt med oss.. Uansett, den eneste måten jeg vet om er å laste ned nyeste development versjon av fluxbox (9.6 eller lignende tror jeg), og deretter skrive følgende i ~/.fluxbox/apps [app] (aterm) [Deco] {NONE} [end] Om dette fungerer i blackbox vet jeg ikke, men fluxbox er da ikke verdens undergang hvis du er vant med blackbox fra før Edit: sånn går det når man er treig til å skrive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå