Asgeir_W Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Nærkontakt med tårnfalk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Stjernetreff, øyekontakt så det holder !! Selv om bildet hadde vært tatt i fugle/dyrepark ville det kunne forsvart en presentasjon her. Såpass spesielt er dette bildet. Gratulerer med nydelig fangst. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Dette var aldeles fantastisk flott! Litt av et blinkskudd! Nydelige farger, skarpt som f.. Og en flott positur på falken! Dette burde bli en dagens! Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Jøss, dette var fantastisk bra! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Et ord fra meg NYDELIG! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Blinkskudd med høy kvalitet Lenke til kommentar
Asgeir_W Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 takk takk alle sammen :-) veldig hyggelige tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) Flott bilde Øye og nebb i perfekt fokus som gir en fin kontrast til behagelig bokeh. Blir dog ikke helt klok på om det lyse partiet over hodet (en gren?) er forstyrrende eller gir det lille ekstra i bakgrunnen. Endret 10. juni 2015 av 96abrevs Lenke til kommentar
Asgeir_W Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Det lyse partiet som du nevner er som du gjetter helt riktig, greina den sitter på. Kunne alltids ha klonet det vekk, men et bilde kan også fort bli for sterilt.. er nå min egen mening i allefall :-) Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Det lyse partiet som du nevner er som du gjetter helt riktig, greina den sitter på. Kunne alltids ha klonet det vekk, men et bilde kan også fort bli for sterilt.. er nå min egen mening i allefall :-) Kan ikke si meg uenig i det. Nå, etter å ha "fordøyet" bildet litt mer, synes jeg nevnte gren gir bildet litt mer særpreg. Uansett ville jeg vært stolt over å ha et slikt bilde i samlingen min Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Fantastisk nærportrett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg