Ladyleo Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Er bare nysgjerrig. Og lurer litt på hva som er "normalt". Lenke til kommentar
Koven Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) En mann kan få orgasme mange ganger løpet av en dag! Hva som er normalt, er avhengig om man er nyforlesket eller gift^^ Endret 8. juni 2015 av Koven Lenke til kommentar
Koven Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Hva som er normalt finnes det ikke svar på! Det er avhengig av hver enkelt person! Mange faktorer som spiller inn her^^ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Rekorden min er på 5-6 stykker i løpet av en dag, tror jeg. Dette var bare med hånda og fantasien, uten noe glid eller noenting så det var ganske sårt etter hvert. Vet ikke hvor mange som er mulig å få til med litt mer "ordentlig" innsats, men... Noen som kunne vært interessert i å hjelpe til med å finne det ut? Anonymous poster hash: 1b206...f8e Lenke til kommentar
Ladyleo Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Samboeren min og jeg kan bare ha sex 1 gang pr. dag... Evt. på morningen og sent på kvelden. Men han klarer ikke to ganger etter hverandre.. (skal sies at han har røyka weed i nesten 10 år, før meg) 1 Lenke til kommentar
Koven Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Hadde ofte 3-6 orgasmer om dagen med min eks i starten^^ Det flatet seg ut til 2-3 ganger i uke, som virker ganske så normalt etter hvert^^ Som jeg nevnte tidligere, så er det masse faktorer som spiller inn! 2 på rad er ikke noe problem, for å si det slik^^ Lenke til kommentar
Visum Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 3 ganger maks, vanligvis bare 1 gang. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Spørs litt. Noen ganger får jeg fire-fem stykker under samleie på kanskje 10 minutter 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Orgasme med sæd avløsning eller kun nytelse? Om jeg skal ejakulere antar jeg at jeg nå stopper på 2 - 3. Når jeg var 18 kunne jeg glatt få til 5 uten problemer. Nytelse i seg selv tror jeg det er litt opp til dagsformen til kona og meg selv , men la oss si maks 2 samleier og 2 manuelle om behovet er der Har ikke opplevd multi-orgasme (kjappe rett etter hverandre ) som mann , noen har evnen til det , andre har det ikke. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Har ikke opplevd multi-orgasme (kjappe rett etter hverandre ) som mann , noen har evnen til det , andre har det ikke. Heldigvis er dette noe alle menn kan få til. Du trenger bare å ha en sterk nok PC-muskel (den du bruker når du stopper tisset). Ved knipeøvelser hver dag burde folk klare å bli multiorgasmiske innen 2-6 uker, og fullkroppsorgasmiske kort tid etter. Står mer om det i boken The Multi-Orgasmic Man Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Har ikke opplevd multi-orgasme (kjappe rett etter hverandre ) som mann , noen har evnen til det , andre har det ikke. Heldigvis er dette noe alle menn kan få til. Du trenger bare å ha en sterk nok PC-muskel (den du bruker når du stopper tisset). Ved knipeøvelser hver dag burde folk klare å bli multiorgasmiske innen 2-6 uker, og fullkroppsorgasmiske kort tid etter. Står mer om det i boken The Multi-Orgasmic Man Nja , har faktisk testet dette ut , men skal være glad jeg fortsatt fungerer slik jeg fungerer da ting har endret seg etter en hjerneoperasjon for noen år siden. Så ja , bokstavelig talt er jeg en av de som trolig ikke har evnen til det og er glad fordi at jeg faktisk fortsatt har mer eller mindre et normalt sexliv , men alternativet var å dø av kreft så da var valget klart. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 1-4 ganger pr dag, alt ettersom hvor sliten jeg er... 4 ganger skjer nok kun i ferien Lenke til kommentar
Bruker-379209 Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Er bare nysgjerrig. Og lurer litt på hva som er "normalt". Jeg er multiorgssmisk og klarer å kontrollere pc muskelen. Jeg klarer over opptil 30 orgasmer om en dag. Når jeg spruter kan jeg klare kanskje 10-12 orgasmer. Bruker oljer for ikke å bli sår. Hihi. Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Jeg er 22 år, min rekord er å komme 7 eller 8 ganger på en dag. og kommer sånn ca gjennomsnittlig 1 gang hver andre dag, de siste 3-5 månedene. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 I teorigen kan en vel få ganske mange men etterhvert vil en jo få "gnasår", noe som begrensninger på videre arbeid med orgasmer. Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 I teorigen kan en vel få ganske mange men etterhvert vil en jo få "gnasår", noe som begrensninger på videre arbeid med orgasmer. Jenter får også gnagsår Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Ved å lære seg Tantra, so kan en har så mange orgasmer en vil, og då orgasmer som kan vare alt i fra minutter til en time. Ser på svara her på forumet at mannfolk trur ejakulasjon er det samme som orgasme, mens det egentlig er to forskjellige ting. Når en ejakulerer så går dopamin, oksytocin, testosteron m.fl nivåer ned i kroppen. Oksytocin er for dei som er litt interessert det hormonet som gjer at vi får en emosjonell tilknytning til partnere. Ved langvaring "normal" sex i eit forhold, så mister en tiltrekning og sexlyst til partner av den enkle grunn av at kjemien i kroppen er i ubalanse pga ejakulasjon. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Har ikke opplevd multi-orgasme (kjappe rett etter hverandre ) som mann , noen har evnen til det , andre har det ikke. Heldigvis er dette noe alle menn kan få til. Du trenger bare å ha en sterk nok PC-muskel (den du bruker når du stopper tisset). Ved knipeøvelser hver dag burde folk klare å bli multiorgasmiske innen 2-6 uker, og fullkroppsorgasmiske kort tid etter. Står mer om det i boken The Multi-Orgasmic Man Du trenger heller ikkje å trene pc muskelen Det er en oppfatning som er vanlig, men det er ikkje nødvendig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Heldigvis er dette noe alle menn kan få til. Du trenger bare å ha en sterk nok PC-muskel (den du bruker når du stopper tisset). Er bedre hvis en trener opp hele muskulaturen som utgjør bekkengulvmusklene. Det er en stor muskel på venstre side, en stor muskel på høyre side og PC-muskelen. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Du trenger heller ikkje å trene pc muskelen Det er en oppfatning som er vanlig, men det er ikkje nødvendig. Godt mulig det. Har du noen tips til å greie å holde igjen ejakulasjonen under orgasmen mens man penetrerer? Jeg må stoppe all stimulering mens jeg kniper igjen og får orgasmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg