Gå til innhold

CD Projekt eller BioWare supporter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Ingen av de, Bioware har blitt elendig etter EA sitt oppkjøp og CD Projekt har til dags dato ikke laget et spill jeg har giddet å fullføre for storyen sin del. Jeg anerkjenner at TW3 er veldig godt spill, men jeg synes det blir kjedelig. Det skal dog ha for at det er det TW spillet jeg har spilt lengst!

Lenke til kommentar

Bioware har hatt store problemer siden de ble en del av EA og jeg tror det blir vanskelig og vinne fansen tilbake. Jeg personlig er veldig glad i Bioware, men de har mye og lære av CDPR. Så det er vanskelig, hvis vi skal basere det rett og slett på spill jeg vil spille så blir det Bioware. De har jo over 10 kvalitets spill der ute fra sin fortid. Men CDRP gjør en god jobb med sitt, men jeg er litt skuffet The Witcher 3, spesielt hvis man ser det på som en oppfølger til forgjengerne og ikke bøkene. 

 

Nei det blir Bioware. Let the flaming commence!

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle for meg. Jeg tjener nok penger til å kjøpe de spilla jeg har lyst på.

 

Bioware har levert spill tidligere jeg har likt veldig godt. Derimot er jeg ikke noe imponert over Dragon Age serien. Men jeg kommer garantert til å sjekke ut neste spill som kommer fra Bioware.

 

CDRP har gjort seg bemerket for meg gjennom Witcher 3 som jeg synes er et bra spill. Spillte aldri witcher 1 og 2.

 

Kommer aldri til å la navnet på en utvikler til å avgjøre et spill kjøp. Jeg bruker som regel leseranmeldelser, kompis anbefalinger og spillvideoer til ta en avgjørelse. Klart et kjent navn er jo et lite + i margen.

 

Dette gjelder da spillutviklere, men hvis valget er mellom Pepsi og Cola. GIEF COLA ! Pronto uten unntak.

Lenke til kommentar

Jeg stemmer på CD Projekt Red. Måten de tar å finpusser spillene sine etter release er noe alle utviklere burde gjøre, men det er dessverre mange langt unna å gjøre. F.eks så er Ubisoft forferdelig dårlig på nettopp dette. La vekk AC4: Black Flag når det kom ut fordi det var bugga og det er det fortsatt!

Endret av Steffen94
Lenke til kommentar

Jeg er ganske nøytral i forhold til Bioware egentlig. Jeg har ikke spilt så mye av deres spill, men det jeg har spilt har jeg likt veldig godt. Jeg har personlig ikke merket noe særlig til om de har forandret seg den siste tiden eller ikke.

 

CDProjekt er jeg derimot veldig fan av. Mye av grunnen til det er den jobben de gjør og har gjort med GOG.com, samt GOG Galaxy som jeg synes ser veldig ålreit ut. Jeg har ikke spilt så mye Witcher heller, nesten ferdig med det første. Det likte jeg særdeles godt, så om Witcher-spillene blir bedre utover, så har jeg noe å se frem til. Jeg liker og hvordan de har spillerne i fokus, og ønsker å levere en best mulig opplevelse til kundene sine. Det er både gjennom så gode spill de kan få til, og gjennom f.eks. ting som ingen DRM dersom du kjøper gjennom GOG.com. Det gjelder forsåvidt alle spillene på GOG.com. Om GOG Galaxy blir like bra etterhvert som de sier, så ser det ut til at det blir en veldig bra klient også.

Lenke til kommentar

Bioware startet ut ganske bra. SÅ ble selskapet kjøpt opp av EA. Det beste spillet fra Bioware per dags dato etter min mening er Mass Effect og Star Wars Knights of The Old Republic. Dead Space var litt skuffende :(

Så fram til å spille Star Wars 1313, men spillet ble kansellert av Disney.

 

 

Gir min stemme til CD Projekt! Rett og slett fordi de ikke tar betalt for DLC. Og fordi EA styrer alt i dass til slutt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Bioware startet ut ganske bra. SÅ ble selskapet kjøpt opp av EA. Det beste spillet fra Bioware per dags dato etter min mening er Mass Effect og Star Wars Knights of The Old Republic. Dead Space var litt skuffende :(

Så fram til å spille Star Wars 1313, men spillet ble kansellert av Disney.

Gir min stemme til CD Projekt! Rett og slett fordi de ikke tar betalt for DLC. Og fordi EA styrer alt i dass til slutt.

Nå sto jo ikke Bioware for Dead Space eller om jeg ikke husker feil SW 1313

Lenke til kommentar

 

Bioware startet ut ganske bra. SÅ ble selskapet kjøpt opp av EA. Det beste spillet fra Bioware per dags dato etter min mening er Mass Effect og Star Wars Knights of The Old Republic. Dead Space var litt skuffende :(

Så fram til å spille Star Wars 1313, men spillet ble kansellert av Disney.

Gir min stemme til CD Projekt! Rett og slett fordi de ikke tar betalt for DLC. Og fordi EA styrer alt i dass til slutt.

Nå sto jo ikke Bioware for Dead Space eller om jeg ikke husker feil SW 1313

 

 

Jepp det stemmer! Du har helt rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...