Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Treet... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Tre gode bilder som utfyller hverandre. Holder en liten knapp på V1 som det beste. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Litt Bob-Bob dette her...i hvertfall V3 fnis! V1 var nok det beste, men kunne vært bedre hvis det var perfekt symetrisk. Jeg vet hvor vanskelig DET er! Tøft med trehus da! Skal tro hvilken dim det er på bjelkene? 8"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Ragnar og Helene. Symmetrien var ikke så enkel i utgangspunktet da det var et gjerde jeg måtte fotografere igjennom , men kan kanskje få det til ved å beskjære det . Spørsmålet er hvor mye det blir igjen av bildet. Bjelkedimensjoner er jeg helt grønn på , kanskje du kan finne det ut på www.bob.no Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg