LMH1 Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 Hei lenge siden sist. Har noen sett: Collective Minds 2.5" Hard Drive Enclosure & 3 Front USB 3.0 Ports Media HUB FREE WORLDWIDE SHIPPING REGION FREE WORKS ON ALL XBOX 1 Desverre er prisen litt for høy å slippe unna moms. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Hei lenge siden sist. Har noen sett: Collective Minds 2.5" Hard Drive Enclosure & 3 Front USB 3.0 Ports Media HUB FREE WORLDWIDE SHIPPING REGION FREE WORKS ON ALL XBOX 1 Desverre er prisen litt for høy å slippe unna moms. Den har jeg. Funker fett, og ser bra ut. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Men blir det ikke lite båndbredde hvis man kobler til en intern + en ekstern usb harddisk? Ser ut som det finnes 4 TB 2,5" harddisk http://www.storagenewsletter.com/rubriques/hard-disk-drives/4tb-record-for-2-5-inch-hdd-by-samsungseagate/ tror du det støttes xbox one? Eller denne enheten? For vet ikke om xbox one støtter GPT Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Det vet jeg ikke.Slik jeg bruker mitt oppsett:Spill jeg er aktiv i for tiden, ligger på Xbox One sin interne harddisk.Spill jeg ikke spiller for tiden, ligger på ekstern HDD.Går uansett rimelig raskt å flytte ("move") et spill fra ekstrern til intern. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) USB3 (5GB/s) er iallfall raskere enn SATA2 (3GB/s) på Xbox One, ville på det sterkeste anbefalt å kjøre ekstern SSD i kombinasjon med intern standard HDD. https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/2x26b5/i_put_an_ssd_on_my_xbox_heres_a_few_benchmarks Endret 2. oktober 2015 av Enquad Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Da måtte jeg kjøpt: Samsung 850 EVO 1TB Så da er det bedre i så fall å ha harddisk. Har ikke testet hvor rask usb3 kontroller i Xbox one, men ut i fra erfaringer så er det skjeldent man får bedre i laptop en rundt 400 MB/S lese og skrivehastighet gjennom usb3 kontroller. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Da måtte jeg kjøpt: Samsung 850 EVO 1TB Så da er det bedre i så fall å ha harddisk. Har ikke testet hvor rask usb3 kontroller i Xbox one, men ut i fra erfaringer så er det skjeldent man får bedre i laptop en rundt 400 MB/S lese og skrivehastighet gjennom usb3 kontroller. Iht. hastighetstester så er USB3 på Xbox raskere enn SATA2. Gå for SSD i stedet for HDD så tjener du også mye mer på hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå