Spillredaksjonen Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Oppfølgeren til det makeløse action-eventyret er lansert i Japan.Xenoblade X skal være fem ganger større enn forgjengeren Lenke til kommentar
Zerqent Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Chronicles X ser fantastisk ut, og forgjengeren var et helt fantastisk spill. Håper at X slipper å la deg levle like høyt for å runde spillet.. Har dog ikke troa på det Endret 8. juni 2015 av Zerqent Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Dette er grunnen til at jeg kjøper en Wii U, enkelt og greit. Ingen Xenoblade Chroniclex X, ingen Wii U. 300 timer? Jeg regner med at det er fylt opp med ende flere sidequests enn forgjengeren da...som man forhåpentligvis ikke må ta alle av. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Oppskrift på kjedsomhet spør du meg. Blir sikkert et fantastisk spill, men har du en tendens til å måtte gjøre alt så vil du sikkert slite litt etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå