genser Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 mulighet for å legge tiø N3200 og 256mb mmc kort i prisguiden? Sistnevnte har vært i salg en stund.... takker og bukker for fint forum btw Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Øystein, som jobber med prisguiden er bortreist, og kommer tilbake imorgen (søndag). Skal se om vi ikke får lagt 3200 inn ja. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Da skulle både Nokia 3200 og 256 MB MMC være på plass i prisguiden. De vil vise i oversikten etter nattens oppdatering. Er det noe annet som savnes i prisguiden er det bare å skrike ut. Det er ikke alltid vi har oversikten over hvilke produkter som har kommet til landet og ikke, så da er det greit å få litt tips om dette. Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Takk skal du ha Da kjøper jeg vel 256 mb om noen dager... Panasonic G60 er en temmelig ukjent mobil...har ikke sett noen webshopper som selger den (har ikke lett andre steder enn mpx og komplett), men hvis den er til salgs kan den være interessant å legge ut... jeg har prøvd den selv og er ganske ålreit... Lenke til kommentar
Thel Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Panasonic g60 selger de vel på www.elkjop.no trur jeg? Sjekk innom der. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 hvorfor er ikke f.eks. elkjøp med i prisguiden??? Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 de er jo ikke akkurat noen konkurransedyktig webshop i så mening.. men de har jo bra forsikringsordning.. Men webshoppen deres (kan man kalle det webshop) er jo UTROLIG uryddig... Og det er også veldig lite mobiler som selges der også... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Vi har flere ganger prøvd å få Elkjøp med i prisguiden, men de har foreløpig takket nei hver gang. Det eneste som kanskje kunne hjelpe måtte være om nok av kundene deres sendte mail og etterspurte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå