Håvard Hofstad Ruud Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Disse sidekickene hever spillopplevelsen vår.FEATURE: Ikke alle spillhjelpere er fullstendig håpløse Lenke til kommentar
Baini Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Dette var vanskelig ja. Liker veldig godt Claptrap fra Borderlands, selv om mangen hater ham. Tror jeg også kan nevne Uther fra Heroes of the Storm siden han instruerer deg i tutorialen. Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 ellie, the last of us. overrasket stadig på de høyere vanskelighetsgradene Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Ravn kommer tilbake i kapittel 3 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 ellie, the last of us. overrasket stadig på de høyere vanskelighetsgradene Var Ellie jeg tenkte på også. Noen irriterte seg veldig over at hun ikke ble oppdaget når hun løp rett foran nesa på fiendene. Selv syntes jeg ikke det skjedde så ofte, det hjalp også på at hun aldri kom i veien. Hun bidrar også litt i kamp. Så en medhjelper som aldri kommer i veien og bidrar positivt i kamp, det er en sjeldenhet i spill 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Tror fort det blir Clementine her og, selv om jeg har litt lyst til å si "adorable fan" fra Oblivion Lenke til kommentar
Fearsome Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Agreement: Kjørmo har funnet den beste, meatbags! 2 Lenke til kommentar
Crext Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Elizabeth fra Bioshock Infinite, hands down. 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Cortana, gleder meg til å få det på PC. Kan ikke kalle det en ho. Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Ugla fra King's Quest V. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå