Arodem Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Si hallo til kuhevneren Chort.Dette beistet kommer og tar deg hvis du utnytter et smutthull i The Witcher 3 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Kuer er da ikke monstre Geralt.. Lenke til kommentar
Samuel T. Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Eller som i skyrim; pirker du sverdet borti kyr eller høner med et uhell, har du hele bygda på nakken. 8 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 En mye kulere løsning enn at de bare hadde gjort kuene udødelige eller skinnene verdiløse. 3 Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 En mye kulere løsning enn at de bare hadde gjort kuene udødelige eller skinnene verdiløse. det hadde vel vært en langt døvere og mindre kreativ løsning etter min mening.. det som er litt artig med denne løsningen er jo at når du begynner å bli ganske mektig er jo disse beistene ganske lette å drepe også, så en glimrende måte å levle på, siden de respawner umiddelbart. jeg gikk fra level 26 til 31(ville ha tilgang til beste våpen/armor) på noen få minutter 3 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Minner om at du basically får mer penger enn du kan bruke og blir level 35 hvis du bare spiller spillet. 2 Lenke til kommentar
Syvero Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Minner om at du basically får mer penger enn du kan bruke og blir level 35 hvis du bare spiller spillet. Ja jeg skjønner ikke hvorfor folk skal gidde bruke tiden sin på å drepe kyr når pengene du får er ganske ubrukelige senere i spillet. Lenke til kommentar
Caleb Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Håpte de la inn en måte å fjerne regndråpe effekten på skjermen når det regner, det er noe av det som plager meg mest akkurat nå.. Får håpe noen klarer å modde det bort Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 "There is no cow level"...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå