AfterGlow Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Apple Maps vil kanskje bli tilgjengelig på samtlige plattformer.RYKTE: Snart kan «alle» trolig bruke Apples karttjeneste Lenke til kommentar
golagha Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Er det så mange som ønsker Apples karttjeneste på andre platformer? Om man ønsker noe annet enn Google maps, så kan man installere Here, https://play.google.com/store/apps/details?id=com.here.app.mapseller for eksempel kjøpe CoPilot. Det er vel meningen at man kommer fram til destinasjonen også. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Microsoft har vel ingen egen karttjeneste, men bruker HERE Maps (som vel fortsatt eies av Nokia). edit: Gaarrh, jeg glemte jo Bing maps ... (Det illustrerer kanskje problemet den tjenesten har.) Endret 8. juni 2015 av nebrewfoz Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Hvorfor i alle dager skulle jeg ønske å bruke kart fra Apple?? Når jeg kjører etter gps skal jeg helst til riktig sted... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg