Torbjørn Milje Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Kafebesøk i København Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Kjempeflott utsnitt og komp. Herlig fortellende bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Deilig bilde fra Køben! Likte etterbehandlingen du har gjort...håper det ikke gjorde vondt..? Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Tusen takk til dere begge for de fine kommentarene. Jo Helene, det gjør skikkelig vondt både i skulder og arm når jeg skriver og det er grunnen til at jeg ikke har kommentert noen av bildene dere legger ut her på Tek. Det er en 5 mm rift jeg har fått i en av senene i høyre skulder. Jeg går nå to ganger i uken til fysioterapeut. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Et hverdagsbilde som jeg synes det er etterbehandlingen som gjør bildet severdig. Det er jo morsomt også å se folk i sitt hverdagsliv! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Tusen takk Tove for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg