GroKoDilla Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Nydelig! Ser ut som du har en plastpose hengende på fotoarmen din... Desto mer imponerende å få et så bra bilde! (mulig det er noe annet gult jeg ser i speilingen ;-) ) Lenke til kommentar
HD-cam Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 He he, la ikke merke til det i farten. Tror det er en gul stolpe, kjegle eller noe i den duren.Burde nok kanskje vært klonet bort. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Det var da ikke måte på heller da! Alltid morsomt når man ser fotografen speile seg i sine egne bilder, om det var tilsiktet eller et "uhell" vet ikke jeg? Flott bilde! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 He he, la ikke merke til det i farten. Tror det er en gul stolpe, kjegle eller noe i den duren.Burde nok kanskje vært klonet bort. Ok, hvis du skal selge det som Ferrari, så hadde vel det vært lurt, men jeg syntes bildet ble kult av den grunn! Sikkert mange som har blitt speilet med beundring i blikket i den bakdelen ;-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Kult, litt annerledes bil-bilde. Flott var det! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Stilig vinkel som gjør bildet spennende!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Har jeg gitt deg tillatelse til å ta bilde av bilen min?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg