VATN Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg kjøpte skjerkort hos komplett for ca. 1 og en halv uke siden. Jeg fikk skjermkortet for 4 dager siden. Det er ennå ikke oppført som "levert" på ordrestatus. Kan jeg allikavel returnere kortet? (defekt) Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Skal du benytte angrerett eller returnere det for rep./erstatning? Uansett har de vel rutiner for varsling på nettsidene. Ved rep./erstatning må du iaf søke om returnr, og vente på det før du sender tilbake. Les mer om det på sidene til komplett. Der står det utfyllende beskrevet (hadde du lest det så burde det ikke vært nødvendig å poste her ) Lenke til kommentar
VATN Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 jeg skal returnere for rep./bytte. og, jeg har lest mye på komplett, men får ikke serlig mye hjelp fra de Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Så lenge det ikke har gått mer enn 2 uker fra du MOTTOK kortet, så kan du bruke angrefristen. Du skal få igjen ALT hva du har betalt til nå (pris + frakt til deg), mens du må betale frakt tilbake. For å søke retur hos Komplett.no, så logger du inn på "Konto" så går du på returer. Så klikker du på "Angrefrist" nest øverst og velger hvilken ordre, så hvilket produkt du vil returnere. Ærlig talt ... dette hadde du klart om du hadde prøvd i et par minutter :ide: Lenke til kommentar
VATN Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 og ærlig talt, du kunne spart deg for å svare når du tydeligvis ikke har lest spm'et. varen min står ikke oppført noen som helst plass. det sa jeg også tydelig i min første post (trodde jeg vertfall) Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Er nok bare en liten feil en plass. En epost til Komplett burde ordne saken Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 og ærlig talt, du kunne spart deg for å svare når du tydeligvis ikke har lest spm'et. varen min står ikke oppført noen som helst plass. det sa jeg også tydelig i min første post (trodde jeg vertfall) Hva hadde du tenkt at vi skulle gjøre med det? Du må selvsagt kontakte komplett.no. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jepp, epost eller ring og prat med dem. Lenke til kommentar
VATN Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 send epost, har ringt. ingenting har skjedd. jeg er bare litt desperat etter råd, dette var den eneste plassen jeg kom på i farta. en ting til, angrefrist er på 14 dager. gjelder den fra varen er oppført på deres sider eller fra da jeg mottar den? Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 angrefristen gjelder fra varen er mottatt (altså når DU har hentet varen på postkontoret) Lenke til kommentar
bambam Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Skjedd med meg også, sendte mail og alt var ordnet innen 24 timer. Lenke til kommentar
VATN Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 nå har da alt ordnet seg, og jeg sender varen i retur på mandag regner jeg med. viste seg at knødete meg har klart og registrere intet mindre enn to brukerkontoer med samme passord. derfor sto ikke ordren min på den kontoen jeg tydeligvis har logget meg på med. merket det på mob. nummeret mitt som stod der. takk for all hjelp Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 angrefristen gjelder fra varen er mottatt (altså når DU har hentet varen på postkontoret) er det ikke når DU BURDE hatt muligheten til å hente den? Altså hvis du lar den ligge på postkontoret i en uke så har du bare en uke frist igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå