Karl Erik Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Wasteland Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Utsnitt og komp synes jeg er bra her, og det samme gjelder ideen å få fram alle stubbene i det "ribbede" skoglandskapet. Litt kritisk vil jeg allikevel være, fordi de lyse overflatene på stubbene ikke kommer så godt fram og dermed ikke blir den kontrasten i billedflaten som jeg ser skulle være ønskelig, og som ville hevet kvaliteten på bildet betraktelig. Håper jeg ikke tar motet fra deg på grunn av min kommentar, men at du fortsetter å legge ut bilder her på Bildekritikken. Det er jo heller ikke sikkert at andre Bildekritikkbrukere er enig med meg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Utsnitt og komp synes jeg er bra her, og det samme gjelder ideen å få fram alle stubbene i det "ribbede" skoglandskapet. Litt kritisk vil jeg allikevel være, fordi de lyse overflatene på stubbene ikke kommer så godt fram og dermed ikke blir den kontrasten i billedflaten som jeg ser skulle være ønskelig, og som ville hevet kvaliteten på bildet betraktelig. Håper jeg ikke tar motet fra deg på grunn av min kommentar, men at du fortsetter å legge ut bilder her på Bildekritikken. Det er jo heller ikke sikkert at andre Bildekritikkbrukere er enig med meg. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar, Tvert i mot. Jeg setter stor pris på dine og andres innsiktsfulle kommentarer på bildene mine. Det burde være med av det her inne, synes jeg. Det blir ofte litt mye ros og lite kritikk. Jeg er absolutt ikke flink nok til å komme med forslag til forbedringer selv heller, men det henger nok sammen med at jeg er relativt fersk hobbyfotograf og føler jeg må få mer kunnskap først. Du har helt rett ang stubbene og kontrast, det ser jeg jo nå. Det er er konstruktiv kritikk man lærer av, så vær så snill, forsett med det! Vennlig hilsen Karl Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg