AnonymDiskusjon Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 hei Er en gutt på snart 20 år og singel. jeg har en 6 gode venner jeg pleier å tilbringe tida mi med. Jeg og han ene snakker en del om jenter, når bare vi to er sammen. Han har kjæreste selv, og lurer stadig på hvordan det går med kjærlighetslivet mitt. noe som går dårlig. Kjæresten hans, har noen single venninner, så de tenkte da og ha en fest eller bare sosial sammenkomst med alkohol. altså meg og vennene mine og denne jentegjengen. De tenkte at dette kunne bli hyggelig. kanskje at noen av hos kunne finne tonen. Jeg er for dette og håper på at det faktisk kommer til å skje. virker også som kameraten min og kjæresten hans har et håp om å få spleiset meg og de andre vennene mine med jentegjengen. hva syntes dere om dette? Anonymous poster hash: 1a2ca...dbd Lenke til kommentar
Zash Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Helt normalt! Kjør på og ha det gøy! 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Vel, jeg ser ingen etiske problemstillinger. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) hva vi synes om det? venninnene til damene til kompisene dine er jo den beste marka å pløye... dama til kompisen din snakker deg opp og du møter dem hele tiden... standard procedure.... kjør på Endret 7. juni 2015 av Henrik2k 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Det er bare positivt. Det er ikke alle som er så heldige å få jenter kastet etter seg. Du har ingenting å tape og i beste fall får du ditt eget lille personlige harem. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Ta med deg regnfrakk, min venn. Nei, vi er ikke egentlig venner, og nei, jeg mener ikke egentlig regnfrakk. Likevel; ta med deg regnfrakk, min venn. 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 takk for tilbake meldinger greia er at jeg ikke er så spesielt flink med jenter, sliter litt med dårlig selvtillit og redd for å virke kjedelig - TS Anonymous poster hash: 1a2ca...dbd Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Drikk til du blir morsom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå