logicbomb- Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hei godtfolk. Lønnings dag nermer seg, og jeg, som alle andre, gleder seg som et barn, For Mandag er dagen jeg skal på Komplett å kjøpe meg nytt skjermkort. Men i forkant har jeg bestemt meg for å spare litt rubbel og rak til Sledge hammer, og neste generasjon Skjermkort blir mer "vanlig", men føler også at jeg ikke lengere kan sitte å ha en grå værdag med mitt Geforce2 ultra kort. Så det jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med er følgende, Blir et PowerColor Radeon 9600 PRO EZ 256MB å holde framtil en større oppgradering. Jeg er aktiv online gamer, og holder meg til Battlefield 1942, dette er et nødtiltak, som jeg helst ikke vil bruke nermere 3000kr på, mrk, helst som jeg ser 9800pro ligger rundt, siden jeg, som sagt venter på neste generasjon. Annet har jeg xp2100+, 512 ddr ram. Om noen sitter med erfaring, god eller dårlig, med dette skjermkortet, please speek now! mvh: Lars Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 PowerColor Radeon 9800pro er jo et godt valg, eller Hercules/Sapphire Radeon 9800np, men Hercules er vel der å foretrekke, ettersom de har satset på å få en meget god kjøling. dessuten kan du jo flashe begge de 2 korta til fullverdige pro kort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå