Mr.Duklain Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Hei jeg prøver å sende en søknad på Vigo.no for jeg skal gå på kveldskurs i fagene matte og norsk påbygg, men når jeg skal sende søknaden kommer dette opp. Har prøvd å bytte nettleser og brukt en annen pc men det samme skjer. Har også sendt mail til [email protected] men ingen svar enda. Noen som har opplevd det samme de siste dagene? Er ingen info på Vigo.no at noe er galt. Endret 7. juni 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg får også 404 når jeg går inn på den adressen. Du skal sikkert ikke sendes inn der i utgangspunktet. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 404 er en serverside tilbakemelding. Det betyr at serveren du kobler til er aktiv, men siden du prøver å nå finnes ikke. Du har enten feil lenke eller så har siden du skal bruke blitt fjernet. Det er altså ikke hos deg det er noe galt (med mindre du skriver URL feil), så du må enten vente og prøve igjen, eller ta kontakt med de på andre måter. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Du er for seint ute. Søknadsfrist er februar. Det betyr at du må vente til Januar 2016 før du kan begynne å søke igjen. https://utdanning.no/tema/soknad_og_opptak/soknadsfrister_til_videregaende_skole Du kan bare søke skole mellom Januar og februar. For særskilt opplæring er fristen februar. For vanlig opplæring på Videregående er fristen Mars. Endret 7. juni 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Ok tusen takk for svar fra begge bra det ikke bare er meg Ja er der jeg har fått beskjed om å søke, så får bare håpe jeg får svar på mailen på mandag ellers må jeg ta en ringerunde Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Du er for seint ute. Søknadsfrist er februar. Det betyr at du må vente til Januar 2016 før du kan begynne å søke igjen. https://utdanning.no/tema/soknad_og_opptak/soknadsfrister_til_videregaende_skole Du kan bare søke skole mellom Januar og februar. For særskilt opplæring er fristen februar. For vanlig opplæring på Videregående er fristen Mars. Snakket med opplæringskontoret på Fredag å de sa jeg fint kunne søke på kveldskurs frem til 1.Juli. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Opplæringskontoret vet tydeligvis mindre en de fleste. For å søke på voksenopplæring etter 1.Mars i Vest Agder må man søke på [email protected] fikk jeg beskjed om for 30min siden. Flott å vite, da er søknaden sendt og jeg venter i spenning på om jeg kommer inn Endret 8. juni 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå