Monica Jansen Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Hva kan det være? Bør jeg sjekke for gallekreft eller noe? Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Høres ut som Diabetes. Sjekk med legen. Lenke til kommentar
Fritto Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Hva kan det være? Bør jeg sjekke for gallekreft eller noe? Jeg skal operere ut galleblæren førstkommende onsdag. Symptomene er de samme som hos deg, men det er er gallestein hos meg. Når en først har hatt problem med gallestein så er det nokså vanlig og fjerne galleblæren. Ta en tur til fastlegen og forklar hva det går i, så blir du nok sendt videre. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Hva kan det være? Bør jeg sjekke for gallekreft eller noe? Når du spiser fet mat, så vil galleblæren trekke seg sammen for å skille ut galle. Hvis man har gallestein som blokkerer utskillelse av galle, så kan dette gjøre vondt. Noen får også betennelse. Dette bør du sjekke hos legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå