Gå til innhold

Ser dette oppsettet greit ut?

Anbefalte innlegg

Etter mange år er det på tide med en oppgradering. Oppgraderer alt unntatt SSD, HDD og PSU(550w).

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1559991&su=1B12DC1F-C0DD-4D9B-9A3F-1EF85E2EB505

Hadde vært fint om noen kunne sett imellom og sjekket at alt så greit ut.

Ser at RAM'en ikke er på lager lenger, og vil helst slippe å vente det. Hva anbefales her?

Endret av arnepetter0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde tenkt til å gå for det du linka til, men det er heller ikke på lager.

Nå har jeg et GTX 570, i5 2500k, litt usikker på hovedkortet, vet kun at det er av merket Asus.

Hovedgrunnen til at jeg oppgraderer er at hovedkortet eller CPUen har tatt kvelden, så har vært uten PC i noen måneder nå.

Lenke til kommentar

Nå har jeg et GTX 570, i5 2500k, litt usikker på hovedkortet, vet kun at det er av merket Asus.

Hovedgrunnen til at jeg oppgraderer er at hovedkortet eller CPUen har tatt kvelden, så har vært uten PC i noen måneder nå.

Men om du er lur så kjøper du de ram brikkene han linka til nå som en "forhåndsbestilling" mens tilbudet ennå er der, så får du dem rundt den 14 eller litt etter ;) Så kjøper du resten av delene den 14 slik at alt møtes på midten.

Endret av Gintoki
Lenke til kommentar

Ja vel, det var kjedelig å høre. Du får forøvrig de samme delene billigere fra netonnet ved å mikse og trikse med deres oppgraderingspakker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...