arnepetter0 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Etter mange år er det på tide med en oppgradering. Oppgraderer alt unntatt SSD, HDD og PSU(550w). https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1559991&su=1B12DC1F-C0DD-4D9B-9A3F-1EF85E2EB505 Hadde vært fint om noen kunne sett imellom og sjekket at alt så greit ut. Ser at RAM'en ikke er på lager lenger, og vil helst slippe å vente det. Hva anbefales her? Endret 7. juni 2015 av arnepetter0 Lenke til kommentar
gamer20k Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Det følger med kjølepasta på cm 212. Angående ram, så er disse på salg for øyeblikket. Bare for å være nysgjerrig, hva er det du allerede har? Lenke til kommentar
arnepetter0 Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Hadde tenkt til å gå for det du linka til, men det er heller ikke på lager. Nå har jeg et GTX 570, i5 2500k, litt usikker på hovedkortet, vet kun at det er av merket Asus. Hovedgrunnen til at jeg oppgraderer er at hovedkortet eller CPUen har tatt kvelden, så har vært uten PC i noen måneder nå. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Hadde tenkt til å gå for det du linka til, men det er heller ikke på lager. Nå har jeg et GTX 570, i5 2500k, litt usikker på hovedkortet, vet kun at det er av merket Asus. Hovedgrunnen til at jeg oppgraderer er at hovedkortet eller CPUen har tatt kvelden, så har vært uten PC i noen måneder nå. Men om du er lur så kjøper du de ram brikkene han linka til nå som en "forhåndsbestilling" mens tilbudet ennå er der, så får du dem rundt den 14 eller litt etter Så kjøper du resten av delene den 14 slik at alt møtes på midten. Endret 7. juni 2015 av Gintoki Lenke til kommentar
gamer20k Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Hadde tenkt til å gå for det du linka til, men det er heller ikke på lager. Nå har jeg et GTX 570, i5 2500k, litt usikker på hovedkortet, vet kun at det er av merket Asus. Hovedgrunnen til at jeg oppgraderer er at hovedkortet eller CPUen har tatt kvelden, så har vært uten PC i noen måneder nå. Ja vel, det var kjedelig å høre. Du får forøvrig de samme delene billigere fra netonnet ved å mikse og trikse med deres oppgraderingspakker. Lenke til kommentar
arnepetter0 Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Har vært uten PC såpass lenge at jeg helst ikke vil vente lenger. Burde vel være noen greie 8gb RAM brikker tilgjengelig på Komplett? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg ville vurdert ny PSU i samme slengen, siden du har valgt en 4690K så regner jeg med at du tenker på litt overklokking. Ellers så ser det bra ut det oppsettet der Sjekk denne tråden for PSU Lenke til kommentar
arnepetter0 Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Hvordan er HyperX Fury i forhold til Crucial BallistiX Sport? https://www.komplett.no/hyperx-fury-ddr3-1600mhz-8gb-black/812852#!tab:extra https://www.komplett.no/crucial-ddr3-ballistix-sport-1600mhz-8gb/744179#!tab:extra!review:2 Lenke til kommentar
gamer20k Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Litt forskjellig timings. Ingen merkbar forskjell for en vanlig forbruker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå