titti73 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Har en Avensis, med radio og navigasjon. Ønsker nå å bytte den med en DAb radio. Men vet ikke hva jeg skal kjøpe, tips og råd mottas med takk! Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Samboeren har en 2008 Avensis, med navigasjon.. og vi har snakket om å bytte ut denne.. Men det dukker alltid opp noe andre utgifter. Men hvilken spiller modell har du? Om det er samme som hun har, så tror jeg ikke det finnes noe mulighet for AUX inngang på den. Og da sitter du vel bare igjen med 2 muligheter. 1: Kjøpe en DAB adapter som videresender til FM nettet. 2: Bytte ut spilleren med en som har alt du trenger. Mulig noen andre på forumet har flere og bedre løsninger *Edit* Ser nå at du hadde planer om å bytte den ut uansett.. Selv har jeg en Pioneer DEH-X8500DAB. Denne selges vel for rundt 2000kr nå, veldig fornøyd med denne, bortsett fra en bug i programvaren.. men dette er garantert løst på dem som selges nå.. da min er 1-2 år gammel. Men vær obs på at du trenger et kit for å montere ny spiller. Finnes litt forskjellige kit, både for 1 og 2 din spillere.. Og vil du at rattfjernkontrollen fremdeles skal fungere, så trenger du også en stalk adapter. Fant komplett kit med ramme, kabler, samt stalk adapter for rundt 1000kr (da hadde jeg også regnet med frakt, moms osv..) på ebay, for noen mnd siden. Men det ble som sagt aldri kjøpt inn noe her. Endret 7. juni 2015 av J@9 Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) *Redigerte forrige post, denne kan slettes* Endret 7. juni 2015 av J@9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå