Delvis Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 En del å jobbe med men det kommer seg. Tarik?? Irriterende mye repriser, får ikke se kampen ordentlig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Litt usikker på hvilket lag jeg vil se på fredag, i grunnen. Håper Hovland starter bakerst, og Joshua og Søderlund på topp. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Litt usikker på hvilket lag jeg vil se på fredag, i grunnen. Håper Hovland starter bakerst, og Joshua og Søderlund på topp. Kan jo funke, Joshua funket godt med Rudy i Blackburn. Og vil si at Søderlund er samme type spiller som Gestede, men Dio kan jo også være morsom å prøve med Joshua. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Ja, det er mulig. Jeg har ikke sett noe til Diomande, bare lest om han på VG og forumet her. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Håper vi starter slik på fredag: Nyland Omar-Forren-Hovland-hmm Johansen-Nordtveit Helland - Ødegaard-Skjelbreid Dio Eventuelt: Nyland Omar -Forren-Nordtveit-Hmm Ødaard-Johansen-Tettey-Skjelbreid King-Dio Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Vi lærte et par ting i dag; Forren er ikke god nok pdd, Hovland er vår beste stopper, Tarik er helt sjanseløs, Helland er spennende, Johansen har vokst 30 hakk siden overgangen til Celtic, en 16-åring er Norges beste og mest spennende spiller. What a time to be alive, vi kommer til å bære frukter av denne Galacticoen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Hovland har jeg knapt hørt om før. Hvor spiller han? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Vi må ikke glemme Eikrem heller. Har fått skikkelig oppsving i Malmø. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Hovland har jeg knapt hørt om før. Hvor spiller han? Nurnberg, er kaptein der. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Håper vi starter slik på fredag: Nyland Omar-Forren-Hovland-hmm Johansen-Nordtveit Helland - Ødegaard-Skjelbreid Dio Eventuelt: Nyland Omar -Forren-Nordtveit-Hmm Ødaard-Johansen-Tettey-Skjelbreid King-Dio Norge spiller 4-4-2 under Høgmo. Jeg regner med at startoppstilling på fredag blir ganske likt ditt andre alternativ. Dog regner jeg ikke med at Diomande får starte, med mindre han viser noen helt sinnssyke ting på trening. Håper derfor Søderlund starter, da jeg vekter han høyere enn Nielsen. Ser også Hovland inn for Forren. Forren har fått mange sjanser på landslaget, men har sjeldent overbevist. Johansen-Tettey samarbeidet godt, så jeg håper de får starte på midten. Ødegaard er selvskrevet, og i 4-4-2 er det høyreving som blir hans plass, evt. som en hengende spiss i en 4-4-1-1. Syns dog han forsvant litt da han ble flyttet opp som hengende spiss, bortsett fra helt mot slutten igjen. Skjelbred gjorde en ok forestilling, er kaptein og kommer dermed til å starte. Det viser seg at Høgli er visekaptein, og han starter nok også. Altså: Nyland Omar - Nordtveit - Hovland - Høgli Ødegaard - Tettey - Johansen - Skjelbred King - Søderlund Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Kamptråd til EM-kvaliken på fredag: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1669932 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Litt på etterskudd her men jeg synes absolutt det var en godkjent kamp i dag. Laget gjør en bra innsats. Er dog åpenbart at Ødegaard ikke må spille spiss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå