Gå til innhold

Kamptråd - Norge vs Sverige

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi lærte et par ting i dag; Forren er ikke god nok pdd, Hovland er vår beste stopper, Tarik er helt sjanseløs, Helland er spennende, Johansen har vokst 30 hakk siden overgangen til Celtic, en 16-åring er Norges beste og mest spennende spiller. What a time to be alive, vi kommer til å bære frukter av denne Galacticoen.

Lenke til kommentar

Håper vi starter slik på fredag:

Nyland

Omar-Forren-Hovland-hmm

Johansen-Nordtveit

Helland - Ødegaard-Skjelbreid

Dio

Eventuelt: 

Nyland

Omar -Forren-Nordtveit-Hmm

Ødaard-Johansen-Tettey-Skjelbreid

King-Dio

Norge spiller 4-4-2 under Høgmo.

Jeg regner med at startoppstilling på fredag blir ganske likt ditt andre alternativ. Dog regner jeg ikke med at Diomande får starte, med mindre han viser noen helt sinnssyke ting på trening. Håper derfor Søderlund starter, da jeg vekter han høyere enn Nielsen. Ser også Hovland inn for Forren. Forren har fått mange sjanser på landslaget, men har sjeldent overbevist. Johansen-Tettey samarbeidet godt, så jeg håper de får starte på midten. Ødegaard er selvskrevet, og i 4-4-2 er det høyreving som blir hans plass, evt. som en hengende spiss i en 4-4-1-1. Syns dog han forsvant litt da han ble flyttet opp som hengende spiss, bortsett fra helt mot slutten igjen. Skjelbred gjorde en ok forestilling, er kaptein og kommer dermed til å starte. Det viser seg at Høgli er visekaptein, og han starter nok også.

Altså:

Nyland

Omar - Nordtveit - Hovland - Høgli

Ødegaard - Tettey - Johansen - Skjelbred

King - Søderlund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...