Latias Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Norge - Sverige Privatlandskamp 08-06-2015 Kl. 20:00 @ Ullevaal Stadion Vises på: MAX Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Nyland Omar - Nordtveit - Hovland - Linnes Tettey - Johansen Helland - Ødegaard - Moi King Fy flate for et morsomt lag, blir dessverre ikke Moi (kjenner jeg Høgmo rett), men det er ingen bedre der. Skjelbred starter nok til høyre istedetfor Helland. Håper på den tyske stopperduoen. Endret 7. juni 2015 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Synd Tippeliga-kampene kommer så tett på, da jeg tviler på at Diomande får prøve seg mot Aserbadsjan... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Nyland Omar - Nordtveit - Hovland - Linnes Tettey - Johansen Helland - Ødegaard - Moi King Fy flate for et morsomt lag, blir dessverre ikke Moi (kjenner jeg Høgmo rett), men det er ingen bedre der. Skjelbred starter nok til høyre istedetfor Helland. Håper på den tyske stopperduoen. Har Moi også blitt kalt opp? Trodde det var Tarik. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Hvis Moi er han Elonussy på Molde, ble han tatt ut i dag. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Moi (Mohammed Elyounoussi) ble innkalt i dag pga. forfall. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Blir vel fornøyd om vi får til en jevn kamp mot Svenskene. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Om Zlatan spiller, tror jeg vi sliter, men om han er ute blir det plutseilg langt jevnere. Jeg syns landslaget har mer potensiale nå enn på lang, lang tid. Når de bare får litt mer erfaring så burde dette bli gulle godt. Lenke til kommentar
Koven Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Tror norge kan håpe på uavgjort i denne kampen Drillo-tiden er forbi for lenge siden, og norge har ikke prestert noe som helst etter det! Norge glimter av og til, så vi får håpe at dem gjør det i denne kampen Alltid artig å slå svenskene^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Redd for at det kan bli stygge sifre her.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Helt alvorlig, det svenske landslaget er ikke mye bedre enn det norske uten Zlatan. Gleder meg hvertfall som faen til kamp, mitt største ønske er at Ødegaard tar en tunnel på Zlatan. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 I den forrige kampen i Sverige, var det i beste fall jevnspilt. Norge var stort sett best i alle lagdeler. Det ble 4 - 2 til sverige, men uten Zlatann hadde sannsynligvis sverige tapt den kampen. Norges problem er fremdeles det bakre rekker. Får vi bedre orden på det, blir det bra. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 TV2 melder, via TT (svensk nyhetsbyrå), at Sverige starter i 4-4-2: Andreas Isaksson – Pierre Bengtsson, Alexander Milosevic, Jonas Olsson, Oscar Wendt – Sebastian Larsson, Albin Ekdal, Kim Källström, Erkan Zengin – Marcus Berg, Zlatan Ibrahimovic Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Hva er Norges 11er? Ser ikke at noen har snappet noe opp fra treninger eller noe. Lenke til kommentar
Koven Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 I den forrige kampen i Sverige, var det i beste fall jevnspilt. Norge var stort sett best i alle lagdeler. Det ble 4 - 2 til sverige, men uten Zlatann hadde sannsynligvis sverige tapt den kampen. Norges problem er fremdeles det bakre rekker. Får vi bedre orden på det, blir det bra. Men norge må også lære seg å score litt mål! Har ikke blitt så mye av det i de siste årene syns jeg! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Håper helland får spilletid! Han må da være vår klart beste høyreving? Lenke til kommentar
Koven Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Håper helland får spilletid! Han må da være vår klart beste høyreving? Vi har noen som kan ta hans plass, men han er nok den råeste vi har Han har et talent som vi i norge skal lete lenge etter! Når han bruker sitt talent fult ut hele tiden, så er han etter min mening en av norges beste spiller! Jeg digger virkelig helland Endret 8. juni 2015 av Koven Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg er redd for at det blir Skjelbred som starter på høyrekanten, men håper at han starter sentralt. Helland, Johansen, Moi og Ødegaard på de tre plassene bak spissen. Hva håper dere der? Kan Stefan spille sentralt? Hva da med Tettey? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå