above Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Vet noen her hva jeg må gjøre for å spille spill uten cd???? Jeg vet at jeg må på www.gamecopyworld.com, Jeg skal spille GTA3 uten cd, så hvor og hvordan finner jeg den rette filen eller hva jeg må ha???? Takk for alle svar Lenke til kommentar
darker Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 jeg fant den faktisk ikke på gamecopyworld (den er ikke der).. litt rart, for fant den ingen andre steder heller. problemet er jo at google etc blir oversvømt av spam sites på sånne søk. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Når du har funnet en NOCD-crack så skal denne kopieres over i mappen hvor du installerte spillet og den skal overskrive en annen fil i den mappen der med seg selv. Husk å ta backup av den aktuelle filen. Finner du den ikke på GameCopyWorld så er det drøssevis av andre steder å hente slike cracks fra. Bruk p2p-nettverkene. Å si noe mer tror jeg kanskje vil lede til "oppfordring til piratvirksomhet" :/ Lenke til kommentar
above Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 jeg fant den faktisk ikke på gamecopyworld (den er ikke der).. litt rart, for fant den ingen andre steder heller. problemet er jo at google etc blir oversvømt av spam sites på sånne søk. Takker Lenke til kommentar
above Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Men en ting til: Når jeg skal feks skal finne Crack til battlefiel 1942 er det jo så utrolig mange ting der: http://spacetarget.com/games/pc_battlefield_1942.shtml Hvilke skal jeg velge da???? Er det crack som gjør at man slipper å spille med cd??? Lenke til kommentar
above Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Men en ting til: Når jeg skal feks skal finne Crack til battlefiel 1942 er det jo så utrolig mange ting der: http://spacetarget.com/games/pc_battlefield_1942.shtml Hvilke skal jeg velge da???? Er det crack som gjør at man slipper å spille med cd??? Jeg fant ut av det :nice: Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Calm Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Bare minner dere på at denne typen diskusjoner strider med forumet retningslinjer... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Litt offtopic kanskje? Men uansett. Du kan erstatte den orginale .exe fila i spillmappa med ei cracka .exe fil. Da kan du spille uten CD. Cracker finner du på: www.gamecopyworld.com www.megagames.com Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det er lov å kopiere sin egen fullversjon for så å bruke en no cd crack, jeg ser ingen plasser at dette er imot forumets reglemanger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå