Patrick123 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Fotball-VM for kvinner, jeg skal i hvertfall følge med på Norges kamper. Så åpningsseremonien nå, og der er det vel et stykke igjen... ei dame som sang, og noen unger som hadde fotballtrening. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Intet mindre enn tragisk at samtlige kamper spiller på kunstgress... 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Intet mindre enn tragisk at samtlige kamper spiller på kunstgress... Klimaet til Canada er jo ganske likt vårt, og ingen klager på våre baner 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Jeg har en følelse av at spillerne har to innstillinger på pasningene; lompe som såvidt stopper i gresset, eller supersonisk pasning som medspillerne såvidt reagerer på. Men en ting skal de ha; jeg tipper åpningskampen i herre-VM hadde flere filminger enn vi blir å se mesteparten av dette VM. Endret 6. juni 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Straks avspark mellom Norge og Thailand på NRK. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Var ikke noe Buffon-aktig gjennomføring av nasjonalsangene, det kan man si sikkert. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Elendig keeperspill, men mål er mål! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Hehe. Nivået er så som så. Hvordan er det norske landslaget ranket? For noen år siden var de vel regnet som (blant) de beste i verden? Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Tja, jeg ble positivt overrasket. Nivået er så som så hvis man sammenligner med gårsdagen, men hvorfor skal man det? Det er jo alt annet enn rettferdig. De er forøvrig ranket som nummer elleve i verden hvis ikke jeg hørte helt feil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 To år senere, fortsatt like elendige på straffer. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Selv mot enkel motstand så er Norge lett å trenge gjennom. Intensitetsproblem. Men fint med viktig og forventet seier. (Andre som har problemer med NRK-appen?) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Nå vet jeg lite om Thailand og kvinnefotball (sett inn spøk om thaikvinner og baller), men tydeligvis så skal de ha nærmest sprengt oddsbarometeret i negativ forstand og før kampen var de tydeligvis selv fornøyd dersom de ungikk 9-0. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Nigeria imponerte sterkt mot Sverige. Stor sans for nr 8 Oshoala! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Har sansen for hun Hegerberg Både som fotballspiller og som utenom... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Tyske treneren ser ut som hu skal i selskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå