at10 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg har tatt 1T i vg1, men missfornøyd med resultatet. Jeg har også tatt R1 i vg2. Nå lurer jeg på om jeg kan ta 1P som privatist og bytte det ut med 1T, selv om jeg har R1 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Tror dette er noe som bestemmes av skolen du går på. Anbefaler derfor å høre med rådgiver, men jeg håper det skal gå, for jeg tenker å gjøre det samme. Lenke til kommentar
QueenBey Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 er ikke sikker, men tror at hvis du tar 1t kan du fortsette med 2p, R1,S1..Tar du 1p kan du bare ta 2p, eller S1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Hvorfor ikke bare ta 1t som privatist? Bør ikke være noe problem nå som du har hatt R1(som jeg regner med gikk fint da du ikke er missofornøyd med det resultatet) Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Har sett på 1P-eksamen og den er betydelig lettere enn 1T, i tillegg til at det er billigere da man ikke har hatt faget før. Ved å ta 1P tror jeg man sikrer seg en bedre karakter enn i 1T. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Dette er forandret i år, det er ikke lenger mulig å bytte ut 1t på vitnemålet med 1p eller omvendt. 1 Lenke til kommentar
at10 Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Har sett på 1P-eksamen og den er betydelig lettere enn 1T, i tillegg til at det er billigere da man ikke har hatt faget før. Ved å ta 1P tror jeg man sikrer seg en bedre karakter enn i 1T. Dette var vel grunnen til tanken Lenke til kommentar
at10 Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Dette er forandret i år, det er ikke lenger mulig å bytte ut 1t på vitnemålet med 1p eller omvendt Hvor har du funnet ut av dette? men jeg går fremdeles på VGS. Hvis det har noe å si. Endret 7. juni 2015 av at10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå