Daron Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Fikk nettop min nye radiator, men det er et lite problem... Nipplene ble levert løse ved siden av, og slik jeg kan se det så er de såpass store at eneste måten å få de ned i hullene er å bøye rørene ut ifra radiatoren.. Skal dette være meningen? Virker som det kan være en gangse stor rissiko for å ødelegge noe hvis man skal drive å bøye på rørene? Noen som har montert en tillsvarende radiator? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 ikke noe skal bøyes.. to rør stikker ut fra den ene siden og i en 90grader bue, sett niplene på de og skru hardt fast. hos meg ble de levert på, men de var litt løse Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg har denne radiatoren. Jeg måtte bøye rørene litt for få det til å gå. "Litt" vil si ca 1 centimter. Dette gikk helt fint. Har ingen problemer. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 hvis man må bøy rørene så bøy de litt "jevnt".. liksom ikke lag hele bøyen et sted! hvis du gjør det så blir det ikke noe mindre flow.. bombe sikker! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg har denne radiatoren. Jeg måtte bøye rørene litt for få det til å gå. "Litt" vil si ca 1 centimter. Dette gikk helt fint. Har ingen problemer. Ja, eg og måtte bøyge dei ca 3mm ut fra kanten før eg fekk på niplane. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg har denne radiatoren. Jeg måtte bøye rørene litt for få det til å gå. "Litt" vil si ca 1 centimter. Dette gikk helt fint. Har ingen problemer. Ja, eg og måtte bøyge dei ca 3mm ut fra kanten før eg fekk på niplane. jeg og Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg og . Kanskje 5-6 millimeter. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 hmm... kansje noen bør si ifra til AC hvertfall jeg måtte ikke gjøre det med min 240.. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 kanskje en liten forskjell på¨240 og 360 da kanskje vettu jonas.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 ser i siggen til koffe at han har 240 og han sier at han måtte bøye Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 hva med transport skader??? Det forekommer ganske ofte.. har jobba på postsentral (satte opp noen lamper) og det går rimelig hardt for seg... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 ja.. da jeg henta min på butikken så jeg at niplene ikke var i "eska". lokket på siden var ikke lukker siden niplene stakk ut! hvis den hadde gått gjennom posten så skulle jeg ikke forundra meg om at den hadde blit total-vrak.. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Fikk på nipplene nå, måtte bende festene ca 3 mm... Vet ikke om det er tett.."time will show" synes festene virka litt løse.. skulle ikke mye til å få de til å dreie rundt når jeg stramma til nipplene... Nå må jeg bare finne en god plassering av tank og radiator i mit chieftech tower.. tror jeg går for radiatoren i toppen, med luftkanaler fram og bak så jeg slipper å ta luft inn/ut av kabinettet.. tanken monterere jeg sikkert med lokket ut nede i front.. skal poste bilde en gang i neste skuddår når prosjektet er ferdig.. Lenke til kommentar
simes Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg lagde bare et par små hakk med nibling cutteren slik at jeg fikk på niplen jeg. Dette var med evo240 fra microplex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå