tommy_sn Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Har Windows 8.1 - fulgte med på en Samsung 900X bærbar sak - så skjønner ikke hvorfor ikke den skulle være med på oppgraderingen. Skeptisk til å poste sånt på et åpent forum - hva leter jeg etter? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Ingenting der som kan brukes til noe, men sensur gjerne de to ID, og PID nokså høyt oppe. Men absolutt ingen fare ved å poste det usensurert heller, særlig om du kjører en OEM lisens fra en pc produsent. Eller send det på PM til meg, så får du svar der. Endret 23. juni 2015 av myhken Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Hvilken info er du ute etter? Kan poste det som skal sjekkes. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Jeg har fått dette tilbudet på 2 av tre maskiner her hjemme. Det jeg lurer på er om det er knyttet til maskin eller brukerkonto? Jeg har samme brukerkonto på to av maskinene, der ene har fått ikonet om windows 10 men ikke den andre. Så derfor lurer jeg på hvordan dette henger sammen. Får jeg tilbudet på begge maskinene, eller er det kun på en maskin per brukerkonto? Edit: Jeg kjørte filen som en finner her: https://www.dropbox.com/s/0u0au9xgy6ss18p/win10fix_full.zip?dl=0 Hentet fra denne tråden: http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-win_upgrade/i-want-to-reserve-my-free-copy-of-windows-10-but-i/848b5cce-958b-49ae-a132-a999a883265b Nå får jeg opp ikonet på alle maskinene. Men lurer fortsatt på om det er knyttet til maskinen eller brukerkontoen. Endret 29. juni 2015 av kreps79 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Det er tilknyttet maskin. Kjør filen som kreps79 linket til som administrator. Dette hjalp på min Win 7 sp1 PC. Det hjalp ikke for guttungen, men han fikk først opp ikonet etter å ha innstallert Windows 8.1 på nytt. Da fikk han det innen ett døgn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå