96abrevs Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Uhmm... Profeten Mohammed - har han giftet seg med 9 år gammel jente. Har du en kilde på det? - Jeg er bare nysgjerrig. Her har du en kilde (les under Age at marriage); http://en.wikipedia.org/wiki/Aisha Her en annen: https://snl.no/Aisha_Bint_Abu_Bakr Dog er det bare kilder, og selvfølgelig ikke bevis/dokumentasjon. Hva som er dokumentert i bøtter og spann, er at det i noen muslimske samfunn giftes småjenter bort til eldre menn. Her en link om det; http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/--Barnebruder-helt-ned-i-attearsalderen-6716872.html Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Hva ligger i forskjellene på moderat og radikal islamisme? En muslim som springer i ly for drone bomber er en typisk radikal muslim, mens en muslim som sitter stille og lar seg bombe sønder og sammen, er en moderat muslim Lenke til kommentar
RWS Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Hva ligger i forskjellene på moderat og radikal islamisme? En muslim som springer i ly for drone bomber er en typisk radikal muslim, mens en muslim som sitter stille og lar seg bombe sønder og sammen, er en moderat muslim Så vi må bombe dem for å finne det ut altså...? Men la oss si at vi gjør det da, vil vi ikke da sitte igjen med bare radikale muslimer? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg visste ikke at vi var interessert i å finne det ut!? Før kronidioten Bush fikk oss andre idioter med på korstoget sitt, sa alle disse ekstreme muslimene: Hurra, kom til oss, så skal vi slakte sammen .. og så skal vi spille ball i hatt ... Har du mistet hukommelsen om hvordan den siste oppblomstringen av terror startet? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg visste ikke at vi var interessert i å finne det ut!? Før kronidioten Bush fikk oss andre idioter med på korstoget sitt, sa alle disse ekstreme muslimene: Hurra, kom til oss, så skal vi slakte sammen .. og så skal vi spille ball i hatt ... Har du mistet hukommelsen om hvordan den siste oppblomstringen av terror startet? Nei, overhodet ikke, det jeg stusset på var din metode å finne det ut... Rabiate islamister skulle gjerne ha sett at det skjedde noe som fikk hele den islamske verden i brann og fyr og flamme... Den ser jeg også... Og enda en ny premie idiot fra den notoriske klubben Bush er under oppseiling... Det skal vissnok være et bedre hode på denne Jeb, men iblandet religiøst visvas er det ikke godt å si hva vi sitter igjen med... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg visste ikke at vi var interessert i å finne det ut!? Før kronidioten Bush fikk oss andre idioter med på korstoget sitt, sa alle disse ekstreme muslimene: Hurra, kom til oss, så skal vi slakte sammen .. og så skal vi spille ball i hatt ... Har du mistet hukommelsen om hvordan den siste oppblomstringen av terror startet? Nei, overhodet ikke, det jeg stusset på var din metode å finne det ut... Rabiate islamister skulle gjerne ha sett at det skjedde noe som fikk hele den islamske verden i brann og fyr og flamme... Den ser jeg også... Og enda en ny premie idiot fra den notoriske klubben Bush er under oppseiling... Det skal vissnok være et bedre hode på denne Jeb, men iblandet religiøst visvas er det ikke godt å si hva vi sitter igjen med... Vi sitter igjen med mer av det samme, og det er tragisk å se at alle går for samme metode, mer makt styring og kontroll Selv sier vi at vi er så glad i disse verdiene våre, men jeg lurer litt på hvor de befinner seg nå .. hva med ytringsfrihet opp mot styresmaktenes direkte og indirekte overvåkning - hva med media og deres rolle i å spille på minst to hester .. Jeg vet ikke hva vi skal forsvare lenger, og aner ikke hva man skal forsvare seg mot ... Lenke til kommentar
RWS Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg vet ikke hva vi skal forsvare lenger, og aner ikke hva man skal forsvare seg mot ... Eller åssen vi får stoppet galskapen... For galskap er det jo når vi frivillig går inn i den samme type fella tyskland gikk inn i 33.... Vi gir myndighetene all makt og glemmer at vi samtidig gir avkall på vår egen frihet og demokrati i håp om å bli "trygge" fra islams klamme teppe... Samtidig som vår egen regjering gir mer makt til den kristne overtroen her i landet, i håp om at kristen overtro kan frelse oss fra islamsk overtro... Utrolig... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå