nismo' Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Lurer på om jeg skal kjøpe meg Nokia 5100 siden jeg gjerne skulle hadt en telefon som tåler litt. Men kommer det snart noen nye fra Sony Ericsson, Siemens etc. som også skal tåle støt,vannsprut etc.?? Noen som har erfaringer med Nokia 5100? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Den tåler en del den ja, men den har en del teite funksjoner sånn som kaloriteller! Men det er vell den beste "polstrede" mobilen på markedet i dag vil jeg tro Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kommer en lenge etterlengtet oppfølger til Siemens ME45 snart, men den er nok enda noen måneder frem i tid... er ikke engang presentert enda Lenke til kommentar
nismo' Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Ok. Får kanskje vente å se om det kommer noe fra Siemens eller SE.. Blir tastene trege på den ettersom den er kraftig bygd. Tror dere eventuelle telefoner fra SE eller Siemens vil bli dyrere? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 5110? Finnes vel ikke mer utholdende mobil enn den? :nice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå