[email protected] Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 For en del år tilbake spilte jeg ett sykehusspill. Det gikk på svensk og du skulle styre eller organisere sykehuset. Begynner å bli så mange år siden at jeg ikke husker så mange detaljer.Noen som skjønner hva jeg er ute etter? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Kan det være Theme Hospital ? 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2015 Ja!! Tusen takk!Jeg finner den kun på engelsk, noen som vet om noe annet? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Ja, på linken du allerede har fått står det: Languages: Text only: Deutsch, English, español, français, italiano, svenska Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Du kan kjøpe Theme Hospital og installere, og deretter laste ned CorsixTH, som gjør at du kan spille i langt høyere oppløsning - deriblant også få spillet på norsk. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Gog.com sin versjon av TH er vel den med best kompatibilitet med nyare OS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Origin sin fungerer også helt ok. Var forsåvidt gratis for et par mnd siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå