Gjest member-296438 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Blomster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Tusen takk Pentaxen! Det går likar no'! Feiende flott bilde! Muslimene henger med nesa i mobilen de også ser jeg... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 På grunn av vekslende vær hittil i år med mye annen hver dag vær, så er det gode tider for blomster og vekster for øvrig. Garantert behagelig å rusle langs den lange rekken med flotte blomster. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Fargeprakt 'på hell' men vakkert bilde Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Tuliputanene er jo fortsatt i full blomst - og så får vi jo bare håpe at hu i oransje hodeplagg heller ikke føler seg helt av blomstret. Fint sett og hun er fint plassert. Hva kameravinkel angår så ser det ut som om fotografen har ligget på magan - ikke bak en sten som Vazelina Bilopphøggers synger, men bak et tulipanbed. Bortkloning av minst en halv rød tuliputan på hver side hadde gjort seg. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Takker for fine kommentarer:-) Håper blomstene kan være til glede for mange. Syntes den tilsynelatende litt ensomme kvinnen tilførte et lite element som gjør at det kan bli en historie av bildet. Ikke alle har det like lett hver dag, og det er noe og huske på. Her i Kristiansand, gjør Parkvesenet en formidabel jobb med å pynte over hele byen. Alt fra småroser til palmer. Nesten verdt et besøk bare det. Når det gjelder kameravinkel, så brukte jeg alt jeg hadde av bevegelighet for og få den. Som tidligere nevnt, så er bevegeligheten litt begrenset, men man må jo lide litt for kunsten:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg